عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۱۷ مصدوم در پی گزارش سه سانحه تصادف


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از امداد رسانی اورژانس استان در سه سانحه تصادف با مصدومیت ۱۷ نفر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی  اورژانس۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد، جلال پورانفرد با بیان اینکه هر سه حادثه در بعداز ظهر روز(پنج شنبه ۱ شهریور) در جادههای مواصلاتی یه شهر یاسوج رخ داد، گفت: این حوادث ۱۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.


وی، با اشاره به اینکه تصادف اول و دوم بین ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۳ به وقوع پیوست، افزود: حادثه اول واژگونی پراید در پاتاوه دوراهی بهرام بیگی با ۵ مصدوم و در تصادف دوم در باغچه جلیل محور (یاسوج- سپیدار) برخورد پراید و پژو ۴۰۵ نیز با ۶ مصدوم به مرکز دیسپج گزارش شد.

پورانفرد تصریح کرد: تصادف دیگر ساعت ۱۹و ۳ دقیقه در یاسوج پل امامزاده مختار با برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو و یک خودروی سواری بریلیانس با ۵ نفر سرنشین خانم رخ داد که ۶ مصدوم در پی داشت.

رئیس حوادث فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: با اعلام این خبرها به مرکز پیام بلافاصله نزدیکترین آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پوران فرد با عنوان این مطلب که این ۳ حادثه ۱۷ مصدوم در پی داشت، اظهار داشت: یک نفر در محل درمان سرپایی و ۱۶ مصدوم بعد از خدمات پزشکی ارائه شده توسط تکنسینها با اکیپهای اورژانس۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وضعیت عمومی همه مصدومان خوب گزارش شده است.۱۴۲-۱۳

انتهای پیام/