عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دادستان شهرستان دشتستان: دستگاه‌های قضایی برخورد قانونی با متخلفین بهداشت را تشدید خواهند کرد

یاسر حیدری با اشاره به اهمیت موضوعات بهداشتی و تاثیر مستقیم آن در سلامت مردم افزود: دستگاه‌های قضایی دشتستان جهت ارتقاء سلامت عموم مردم باید همکاری‌های خود را درزمینهٔ تشدید نظارت‌های بهداشتی با شبکه بهداشت و درمان بیشتر کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت حوزه سلامت یک شعبه ویژه در محل دادگستری به‌منظور رسیدگی به تخلفات بهداشتی شهرستان دشتستان اختصاص می‌یابد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز در این نشست گفت: در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده مشترک در حوزه‌های عملیاتی مربوط به برخورد با تخلفات عرضه سلامت، شناسایی گلوگاه‌های تخلف، ریشه‌یابی علل و بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های متولی و همچنین تامین سلامت شهروندان، نظارت‌های تیم بازرسان شبکه بهداشت و درمان و دستگاه‌های قضایی تشدید می‌شود.
ماریا خویش دوست تصریح کرد: مشکلات بهداشتی با موضوع سگ‌های بلا صاحب، دفن غیربهداشتی پسماند، دفع غیربهداشتی فاضلاب در خانوار و مشکلات بازارچه ماهی و میگو، عرضه و فروش مواد غذایی توسط دست‌فروشان با تداوم همکاری‌ها و برگزاری جلسات مشترک و تصویب راهکارهای عملی برطرف خواهد شد.
جلسه مشترک همکاری بین شبکه بهداشت و درمان و دستگاه‌های قضایی شهرستان دشتستان در راستای تامین سلامت شهروندان در دادگستری این شهرستان برگزار شد.
در این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین شبکه بهداشت و درمان و اداره تعزیرات منعقد و مقرر گردید، گشت‌های مشترک و برخورد قاطع با متخلفین تشدید شود و جلسات ماهانه با ادارات مرتبط به‌منظور رفع معضلات بهداشتی شهر با حضور دادستان  برگزار شود.

انتهای پیام/ س.غ/۳۰۳۰