عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بهورزان برتر آزمون فصل اول بهورزی شهرستان دشتستان تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این خصوص گفت: ۶ بهورز که شامل ۵ بهورز زن و یک بهورز مرد می‌باشد در آزمون فصلی اول بهورزان بین ۱۰۸ بهورز، از ۱۰۰ نمره، نمره‌ی بالای ۸۰ را کسب نموده‌اند.
محمدحسین دریسی افزود: مباحثی آزمون فصل اول بهورزان، مباحث بهداشت محیط، تغذیه، بهداشت دهان و دندان، جوانان و نوجوانان بوده است که بهورزان بر اساس نمرات کسب‌شده به سه گروه، بهورز با آگاهی خوب، بهورز با آگاهی متوسط و بهورز با آگاهی ضعیف تقسیم‌بندی می‌شوند که بازآموزی بهورزان نیز بر اساس این گروه‌بندی‌ها انجام خواهد شد.
وی همچنین هدف از تجلیل و تقدیر بهورزان برتر در آزمون فصل اول بهورزان را ایجاد انگیزه جهت ارتقاء آگاهی سایر بهورزان عنوان کرد.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان تصریح کرد: بهورزان به‌عنوان سطح اولیه ارایه خدمات بهداشتی در خانه بهداشت باید از آگاهی خوبی در همه زمینه‌های بهداشتی برخوردار باشند تا بتوانند خدمات مطلوبی را به جمعیت تحت پوشش خود ارائه دهند.
گفتنی است، هرساله این آزمون‌ها به‌صورت استانی و هم‌زمان با سایر شهرستان‌ها در سه مرحله برگزار می‌شود که دو مرحله دیگر آن در پاییز و زمستان برگزار می‌شود.
اسامی بهورزان برتر در آزمون فصل اول شهرستان دشتستان
۱-احمد طهماسبی بهورز خانه بهداشت فاریاب ۲- پروین رحیمی بهورز خانه بهداشت چهل زرعی ۳- کبری محمدی دهدار بهورز دهداران
۴- مینا تنها بهورز خانه بهداشت تل سرکوب ۵- زهرا کیانی بهورز خانه بهداشت بوشکان ۶- زهرا بیات بهورز خانه بهداشت کلل

انتهای پیام/ س.غ۳۰۳۰