عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

دیدار دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با امام جمعه شهرستان دامغان

دیدار دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با امام جمعه شهرستان دامغان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، صبح امروز بیست و نهم مرداد ماه ۹۷ دکتر دانایی رئیس دانشگاه به اتفاق جمعی از معاونین، مدیران، روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان تابعه و روسای بهداشت درمان و اموزش شهرستان دامغان با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان دیدار و گفت و گو کرد .

حجت الاسلام و المسلمین حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان ضمن خوش آمد گویی به دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و تبریک به دکتر دانایی جهت انتصاب ایشان به عنوان رئیس دانشگاه، بیان داشت: حوزه بهداشت و درمان از ارکان مهم و تاثیرگذار در زندگی مردم می باشد و باید احتیاط نمود که شرایط فعلی کشور تاثیری بر سلامت و روند درمان بیماران عزیز نگذارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنیان خدمت به مردم به ویژه خدمت در حوزه سلامت را بسیار ارزشمند دانست و تاکید نمود: خیلی خرسندم امروز با جمعی از خادمین در این حوزه به گفت و گو پرداختم و امیدوارم با ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مردم شریف کشورمان، رضایت و خشنودی این عزیزان را فراهم نمایید.

دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز بیان کرد: امیدوارم بتوانم با همکاری کارکنان این دانشگاه برای مردم عزیز کاری مفید انجام دهیم که باقیات و صالحات اعمال ما و منبع خیر و برکت برای مردم باشد، همین طور که تا به الآن هم در دانشگاه وضعیت این گونه بوده و به موضوع خدمت رسانی به مردم اهمیت بسیاری داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و حمایت های امام جمعه این شهرستان، گفت: بنده به جرات می توانم بگویم که همه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تمام قدرت و نیروی خود تلاش می نمایند تا بهترین خدمات در حوزه سلامت را به مردم عزیز ارائه نمایند.