عمومی | معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری از حضور شرکت‌ها در نمایشگاه بین‌المللیLabvolution ۲۰۱۹



ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی از حضور شرکت های حوزه تجهیزات یا صنایع مرتبط در پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دوسالانه بین‌المللیLabvolution ۲۰۱۹ حمایت می‌کند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تصمیم دارد تسهیلات حمایتی برای حضور شرکتهای زیست‌فناوری حوزه تجهیزات یا صنایع مرتبط را برای حضور در پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دوسالانه بین‌المللیLabvolution ۲۰۱۹ به شرکتهای حائز شرایط، اعطا کند.
نمایشگاه بین‌المللی دوسالانه Labvolution ۲۰۱۹ در تاریخ ۳۱ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۹۸ (۲۱-۲۳ ماه می) در شهر هانوفر آلمان برگزار می شود. با توجه به تجربه موفق برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بیوتکنیکا ۲۰۱۵، و حضور ۹ شرکت زیست‌فناوری در این پاویون، ستاد توسعه زیست‌فناوری قصد حمایت از حضور شرکت های مرتبط با این حوزه را دارد.
حمایتهای موضوع این دستورالعمل به متقاضیانی تعلق می گیرد  که مجوزهای بین‌المللی سیستمی (مانند ISO, GMP و ...)، مجوزها و تائیدیه‌های بین‌المللی محصول مانند (CE و CoC و ...) و مجوزهای داخلی مانند (مجوز وزارت بهداشت در حوزه دارو، لوازم پزشکی و ...) را دریافت کرده باشند، همچنین محصولی در بازار داخل توسط شرکت عرضه شده باشد.
باید حضور این شرکت ها در نمایشگاه در چهارچوب برنامه صادراتی شرکت باشد و زیرساختهای اولیه برای ورود به بازار بین‌المللی مانند وبسایت، بروشور و کاتالوگ (به زبان انگلیسی یا به زبان بازار هدف) و ... را دارا باشد.
بر اساس اعلام ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی؛ انتخاب شرکتها با توجه به اولویت و شرایط نمایشگاه و بر اساس توانمندی شرکتها صورت می گیرد.
دستاوردهای مورد انتظار ستاد از حضور شرکت ها در این نمایشگاه شامل عقد قرارداد فروش محصول/فناوری/دانش فنی، عقد قرارداد انتقال فناوری یا دانش فنی به داخل کشور، عقد قرارداد همکاری علمی یا سرمایه‌گذاری مشترک و عقد قرارداد تبادل تسهیلات زیرساختی و پشتیبانی می شود.
شرکت ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی به آدرس http://biodc.isti.ir مراجعه کنند.
پایان پیام/۲۳