عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری اولین جلسه کمیته دانشگاهی استقرار نظام ارجاع در دانشگاه

برگزاری اولین جلسه کمیته دانشگاهی استقرار نظام ارجاع در دانشگاه شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

اولین جلسه هماهنگی کمیته دانشگاهی استقرار نظام ارجاع  با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به همراه معاونین توسعه مدیریت و منابع و بهداشتی دانشگاه، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان، مدیر کل سازمان بیمه سلامت استان و تعدای از کارشناسان مرتبط در محل سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ابتدای این جلسه ابراز داشت: نظام ارجاع که در سه سطح اجرا می گردد در جهت دسترسی سریع، عادلانه و کم هزینه مردم به خدمات سلامت طراحی شده است.

دکتر سیامک واحدی با بیان اینکه، اجرای هر برنامه ای به تامین زیرساخت های لازم نیاز دارد، افزود: شرط موفقیت در هر کاری، جمع آوری و نیز جمع بندی تمامی افکار و ایده هاست و در این مسیر نباید به صورت عجولانه و بدون در نظر گرفتن تمامی جوانب اقدام کرد.

وی گفت: شناسایی کلیه ایرادات و مشکلات موجود در برنامه، جمع آوری و بکارگیری تجارب موفق سایر دانشگاهها، رعایت و اجرای دستوالعمل ها و بخش نامه های مرتبط و ترسیم نقشه اجرا، منجر به موفقیت در اجرای برنامه ارجاع الکترونیک در دانشگاه و سپس بهبود رضایتمندی مردم می گردد.

در پایان این جلسه، ضمن تقسیم وظائف و زمانبندی اجرای امور مربوطه، هر یک از حاضرین به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداخته و در خصوص راه حلهای برطرف نمودن مشکلات، تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.