عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

سومین نشست هم اندیشی مشاورین ایثارگران دانشگاه های قطب ۷ کشوری

وب دا؛ سومین نشست هم اندیشی مشاورین ایثارگران دانشگاه های قطب ۷ کشوری شامل استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و کاشان در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش وب دا؛ سید مسیح حسینی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مدیر امور ایثارگران این دانشگاه از برگزاری سومین نشست هم اندیشی مشاورین ایثارگران دانشگاه های قطب ۷ کشوری شامل استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و کاشان، با حضور دکتر موسوی مشاور وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور ایثارگران، مهندس حبیبی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران و مشاورین روسای دانشگاه ها و جمعی از مسئولان، امروز پنج شنبه ۲۵ مرداد ۹۷ در سالن ابن سینای مجتمع رحمتیه شهرکرد خبر داد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست، تسهیل در اجرای امور و بررسی مشکلات جامعه ایثارگران و انتقال به مقام عالی وزارت و مشاور وزیر، توجه به تجارب گذشته و مشکلات در پیش رو و ارائه پیشنهاداتی در زمینه بهبود روندکاری خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگری و خانوادهایشان و بازنگری در قوانین و مقرراتی که کاملاً اجزایی نشده بود.

حسینی اضافه کرد: اولین نشست هم اندیشی مشاورین ایثارگران دانشگاه های قطب ۷ کشوری بهمن ماه ۹۶ در اصفهان، و دومین نشست این هم اندیشی اردیبهشت ماه ۹۷ در کاشان برگزار شد.

به گفته وی؛ در حال حاضر، از مجموع دو هزار و ۴۰۰ دانشجوی در حال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، ۲۳۷ نفر جزو ستاد شاهد و ایثارگران می باشند.