عمومی | دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه های "علوم بهزیستی و توانبخشی" و "صنعتی شریف "در جهت توسعه فناوری توانبخشی

دو دانشگاه "علوم بهزیستی و توانبخشی" و " صنعتی شریف " با انعقاد تفاهم نامه همکاری ، برنامه های پژوهشی و فناوری در حوزه توانبخشی و شاخه های مربوط را توسعه می دهند.

دکتر" امیرسالار جعفرپیشه " مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اعلام این خبر به خبرنگار وبدای دانشگاه ، گفت: " فعالیتهای فناوری مشترک شامل توسعه فناوری، توسعه محصول و تجاری سازی فناوری ، مبادله مطالب آموزشی و سایر اطلاعات ، برنامه های آموزشی تخصصی کوتاه مدت ، برگزاری رویدادهای توسعه فناوری ، تاسیس آزمایشگاه یا مرکز توسعه فناوری مشترک " از جمله مفاد ذکر شده در این تفاهم نامه است .

وی افزود: این تفاهم نامه میان مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مرکز تحقیقات فناوری های توانبخشی عصبی هوشمند جواد موفقیان دانشگاه صنعتی شریف امضا شده است.

دکتر جعفرپیشه تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه، علاوه بر حضور اعضای هیات علمی طرفین در دانشگاه همکار و یا مراکز وابسته به آن ، برنامه های پژوهشی و توسعه فناوری مشترک با حمایت و مشارکت طرفین، طراحی و در اسرع وقت به اجرا گذاشته می شود.

بگفته وی، دستاوردهای مادی و معنوی حاصل از فعالیت های مشترک مندرج در این تفاهم نامه که پنج سال اعتبار دارد، به صورت مشترک توسط هر دو دانشگاه و در قالب آئین نامه هر فعالیت ، مدیریت خواهد شد.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: براساس تفاهم نامه منعقده با دانشگاه صنعتی شریف ، استفاده از وابستگی علمی مشترک برای اعضای هیات علمی شرکت کننده در برنامه های مصوب ، طبق قوانین داخلی هر دانشگاه امکانپذیر است.

انتهای پیام /

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور