عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

تجلیل از آزاده سرافراز شاغل در معاونت فرهنگی و دانشجویی


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در مراسم تجلیل از آزادگان گفت: همواره باید قدردان آزادگان و دلیرمردانی که برای سرافرازی ملت بزرگ ایران، ایثار و از خودگذشتگی کردند باشیم و تلاش کنیم تا این روحیه آزادگی در جامعه امروز ما نیز تجلی پیدا کند.

به گزارش دفتر مدیریت امور ایثارگران دانشگاه، در مراسمی که بمناسبت سالروز ورود دلاورمردان دفاع مقدس آزادگان سرفرازبه میهن اسلامی در محل آمفی تئاتر فرهنگ با حضوردکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی، جواد صفری مدیرامور ایثارگران و مدیران و کارکنان این معاونت برگزار شد؛ دکتر سیما سادات لاری ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن و تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: ماه مرداد، یادآور روزهای با شکوه و شگفت انگیزی است که آزادگان گرانقدر و سرافراز ایران در میان استقبال مردم وارد وطن شدند و حضور یکی از این آزادگان (جمشید علی خورشید) به عنوان همکار در معاونت فرهنگی و دانشجویی برای همه ما یک افتخار است.

دکتر لاری با اشاره به اینکه در آن روزها صفا، صداقت، شور و همدلی میان مردم قوی تر بود، یادآور شد: در آن دوران روحیه ایثارگری در میان اقشار مختلف مردم بیش تر از امروز دیده می‌شد.

وی همچنین بیان داشت: سختی‌های دوران اسارت و نیز استقامت در برابر مشکلات توسط اسرا برای هیچ یک از ما قابل تصور نیست و از این رو همه ما همواره باید قدردان این دلیرمردان که برای سرافرازی ملت بزرگ ایران، ایثار و از خودگذشتگی کردند باشیم و تلاش کنیم تا این روحیه آزادگی در جامعه امروز ما نیز تجلی پیدا کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با تاکید بر اینکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده که هرگاه ملتی با یکدیگر همدل شوند عذاب ها از آن ملت برداشته خواهد شد، تصریح کرد: ما همیشه ثابت کرده ایم که مردمی صبور هستیم و امروز نیز با حفظ روحیه همدلی و ایجاد شور و نشاط در جامعه همراه با حق طلبی، مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

در حاشیه این مراسم جواد صفری مدیر امور ایثارگران با اهدای لوح سپاس و هدیه به جمشید علی خورشید از رشادت و پایمردی این آزاده سرفراز تجلیل کرد.