عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

غرق شدن ۴ نفر در رودخانه در چهارمحال و بختیاری

وب دا؛ سر پرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ مرد ۲۴ و ۴۸ ساله عصر روز یکشنبه مورخ بیست و یکم مردادماه در حوالی سد کارون ۴غرق شدند.
به گزارش وب دا؛ دکتر فرامرز شاهین افزود: ۵ نفر از گردشگران درحال تفریح بودند که ۲ تن از گردشگران بدلیل طغیان رودخانه ناپدید شدند.
وی تصریح کرد در روزهای پایانی هفته گذشته نیز ۲ جوان در رودخانه های استان غرق شدند.
دکتر شاهین در خصوص جزئیات این حوادث نیز افزود: روز جمعه یک مرد ۳۸ ساله در رودخانه بهشت آباد شهرستان اردل و یک جوان ۳۲ ساله در رودخانه خراسان جان باختند.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در ادامه به حوادث دیگر در استان اشاره کرد و افزود : بر اثر برخورد ۲دستگاه پراید در پل سودجان ۶ نفر مصدوم شدند، که ۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.
به گفته وی ، در حادثه دیگر نیز براثر واژگونی یک دستگاه پیکان در محور بن به هوره ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.
دکتر شاهین ، از نجات جان جوان ۳۳ ساله ای در کوه زرده شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: این جوان از ناحیه سر دچار آسیب شده بود .
وی اظهار داشت: مرکز کنترل عملیات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هماهنگی لازم برای انتقال مصدوم با بالگرد را انجام داد و نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس با بالگرد به محل حادثه اعزام شدند که مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی با بالگرد به فرودگاه شهرکرد منتقل شد.
به گفته وی، مصدوم با یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شد.
بر اساس این گزارش از ابتدای امسال تاکنون ۹ نفر در استان چهارمحال و بختیاری غرق شده اند.