عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

تقدیر اصحاب رسانه جنوب استان از رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر

در متن این لوح سپاس آمده است:
"رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر
جناب آقای دکتر سعید کشمیری
سلام‌علیکم
حفظ و حراست از ارزش‌های علمی و فرهنگی و سازمانی درگرو تلاش دلسوزانه انسان‌هایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق سرزمین، دین و ملیتشان است و آینده روشن این سرزمین و سلامت نسل امروز و فردای آن مدیون تلاش‌هایی است که برای ارتقا سطح سلامت جامعه صورت می‌گیرد.
نظر به اینکه با عنایت وزارت بهداشت و درمان و تلاش‌های مجدانه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و در راس آن جنابعالی، بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان علی‌رغم تمام مشکلات و کمبودات آ موجود که البته باید رفع شود، امروز در جایگاهی قرار دارد که بخشی از مراجعین شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر، غرب استان هرمزگان و جنوب استان فارس را باافتخار پوشش می‌دهد.
همان‌طور که مستحضر هستید، اصحاب رسانه یکی از حامیان بزرگ و موثر حوزه سلامت در استان می‌باشن، لذا در کمال اکرام و احترام و به‌رسم ادب و اخلاص این پایگاه خبری (سایت تحلیلی خبری ثلاث WWW.SALAS.IR ) به نمایندگی از اصحاب رسانه جنوب استان، ضمن حمایت از طرح تحول نظام سلامت این لوح سپاس را تقدیم همت رفیع و حمیت منیع حضرتعالی می‌نماید.
رحمت ذات الهی همواره شامل حالتان، چراغ نورانی تجربه گرمابخش زندگیتان با موفقیت روزافزون قرین لحظه‌های نابتان باد.
مترصد از آنیم که این سرزمین رفیع همواره با تلاش‌های وسیع و کوشش وثیق و عنایت‌های دقیق پزشکانی همچون حضرتعالی در حوزه سلامت، پایدار و برقرار باشد

انتهای پیام/