عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

میزبانی بخش کتبی مرحله کشوری بیست و سومین جشنواره قرآنی در مشهد

مرحله کشوری بخش کتبی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دانشکده پزشکی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وب دا، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این بخش از جشنواره سراسری قرآن و عترت میزبان۱۴۶نفراز شرکت کنندگان  راه یافته به مرحله کشوری ازدانشگاههای علوم پزشکی منطقه چهار کشوری شامل استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بود.

شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره قرآن و عترت در ۹ رشته:‌ آشنایی با احادیث اهل بیت، حفظ موضوعی قرآن کریم، پرسمان قرآنی، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین، احکام و سبک زندگی اسلامی ایرانی به رقابت پرداختند.

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی ودکتر محمد اسماعیل زاده مدیر فرهنگی دانشگاه از محل برگزاری آزمون بازدید کرده و ضمن نظارت بر روند اجرای فرآیند آزمون، از نزدیک در جریان چگونگی برگزاری این دوره از جشنواره قرار گرفتند.

شایان ذکر است اداره قرآن و عترت دانشگاه  علوم پزشکی مشهد در این رویداد فرهنگی میزبانی شرکت کنندگانی از دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، بیرجند، سبزوار، تربت حیدریه، گناباد، اسفراین، نیشابور و بجنورد و همچنین شرکت کنندگانی از دانشگاههای فسا، بابل ، اهواز، شیراز، مازندران، گراش وکرمان، که مهمان مشهدالرضا (ع) بودند، را به عهده داشت.

{jcomments on}