عمومی | مجتمع آموزش عالی لارستان

دهمین نشست مدیران حراست دانشگاه‌های منطقه ۷ کشور به میزبانی دانشگاه دولتی لار برگزار شد.

دهمین نشست مدیران حراست دانشگاه های منطقه ۷ کشور به میزبانی دانشگاه دولتی لار در تاریخ ۹ بهمن ماه در سالن کنفرانس اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار شد. این نشست با حضور مدیران حراست دانشگاه‌های دولتی استان‌های فارس، بوشهر، کهکیلویه وبویراحمد، دانشگاه‌های علمی کاربردی فارس، پیام نور فارس، پارک علم و فناوری فارس و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی ISC و با هدف ایجاد وحدت رویه در انجام امور، هم‌افزایی و استفاده از تجربیات برای پیش بینی و پیشگیری از مسایل و مشکلات برگزار گردید.

در ابتدای برنامه پس از قرات قرآن، آقای صبورزاده مدیر حراست مجتمع آموزش عالی لارستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره روزهای بهمن ماه سال ۵۷ و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، به میهمانان خوش آمد گفته و از حمایت‌های همیشگی ریاست و معاونان دانشگاه قدردانی کرد.

آقای دکتر باقری ریاست دانشگاه نیز ضمن خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به میهمانان، به خلاصه‌ای از وضعیت مجتمع از زمان تاسیس تا کنون پرداخته و افزود: عملکرد مجتمع آموزش عالی لارستان به عنوان جدید ترین مرکز آموزش عالی در استان، نظر بسیاری از مسئولین را به خود جلب کرده است و ما امیدواریم این روند رو به رشد همچنان تا مرحله دانشگاه شدن ادامه یابد.

آقای دکتر محمدی مدیر حراست دانشگاه شیراز و دبیر منطقه هفت کشور نیز ضمن خوش آمدگویی و تشکراز میزبانی شایسته دانشگاه دولتی لار از زحمات آقای صبورزاده تشکر و قدردانی نمود. در خاتمه مدیران حراست به جلسه تخصصی خود پرداختند.