عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

قدردانی نوجوان مصدوم از متولیان سلامت تاکستان به خاطر نجات جانش

یک نوجوان مصدوم، روز ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ به حوزه سلامت شهرستان تاکستان مراجعه کرد و به خاطر تلاش های مدیریت و کادر بیمارستان شفا تاکستان، بویژه دکتر جلال رحمانی، مدیر شبکه بهداشت - درمان این شهرستان برای نجات جانش و جلوگیری از قطع شدن دست راست خود، قدردانی کرد.

این نوجوان دشت مغانی به همراه خانواده اش، روز ۱۶ مرداد ماه در اتوبان تهران - زنجان عازم تهران بود که متاسفانه اتومبیل آنان در حوالی تاکستان واژگون شد و عرشیا در حالی که به شدت مصدوم شده و دست راستش از بازو در شرف قطع شدن بود؛ به همراه خانواده توسط اورژانس به بیمارستان شفا انتقال یافت.

مطابق این خبر، تبحر کادر درمانی بیمارستان شفا تاکستان در کنار تلاش به موقع و موثر آنان در دو بار احیای قلبی - ریوی، باعث شد که جان مصدوم نجات یابد.

همچنین با  پیگیری بی وقفه دکتر جلال رحمانی، مدیر شبکه بهداشت - درمان تاکستان، مصدوم در کمترین زمان ممکن به وسیله بالگرد اورژانس برای پیوند دست به بیمارستانی در کرج انتقال یافت.

به گفته تیم پزشکی پیوند بیمارستان یاد شده در کرج، اقدامات موثر و به موقع بیمارستان شفا و سرعت انتقال، عوامل اصلی در موفقیت پیوند دست ارشیا بود.