عمومی | دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

اعزام تیم پزشکی و توانبخشی مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به منطقه جوادیه

مدیر اجرایی مرکز بسیج جامعه پزشکی و دبیر طرح بهداشتی ، درمانی شهید دکتر رهنمون دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از اعزام تیم پزشکی و توانبخشی مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه به منطقه جوادیه تهران خبر داد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، " مهدی محمدپناه " در خصوص این اردوی جهادی گفت: تیم درمانی مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با همکاری مرکز پزشکی ، توانبخشی نظام مافی و بیمارستان توانبخشی رفیده و با مشارکت حوزه بسیج خواهران ۲۵۴ بعثت در راستای طرح شهید دکتر رهنمون و ارائه خدمات درمانی رایگان ، به منطقه ۱۶ تهران ( محله جوادیه ) اعزام شد و با استقرار در حوزه بسیج به شهروندان خدمات پزشکی و مشاوره ای رایگان ارائه داد.

محمدپناه همچنین افزود: پزشک عمومی در این طرح به ۸۶ نفر ، تیم پرستاری جهت اندازه گیری فشارخون و تست قند خون به ۱۲۸ نفر ، تیم مشاوره و روانشناسی به ۳۲ نفر ، بینایی سنجی به ۵۷ نفر ، مشاوره تغذیه به ۳۰ مراجعه کننده و کارشناس کاردرمانی جهت مشاوره و ارزیابی به ۱۸ نفر ، خدمات رایگان ارائه دادند که در مجموع ۳۵۱ نفر از شهروندان محله جوادیه از خدمات این تیم به صورت رایگان بهره مند شدند.

مدیر اجرایی مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه اظهارداشت: فشارخون بالا ، مشکلات خانوادگی ، اضطراب ، کم خونی از مهمترین موارد مراجعه و ارزیابی توسط تیم جهادی گزارش شده است.

مهدی محمدپناه افزود: با توجه به عملیاتی شدن طرح شهید دکتر رهنمون در سراسر کشور توسط مراکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه ها و مراکز درمانی، شش تیم عمومی و توانبخشی در مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با همکاری مراکز تابعه دانشگاه سازماندهی شده و به صورت ثابت و ماهانه به مناطق محروم و کم برخوردار تهران جهت ویزیت و مشاوره رایگان مردم اعزام می شوند.

دبیر طرح بهداشتی ، درمانی شهید دکتر رهنمون در دانشگاه در خصوص برنامه آتی این طرح عنوان کرد: تیم بعدی در روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه به روستای صالح آباد اعزام و با استقرار در دهیاری آن منطقه خدمات درمانی رایگان ارائه خواهند داد.

انتهای پیام /

تهیه خبر: محمدپناه