عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ابلاغ بخشنامه ارزیابی عملکرد سال ۹۶ کارکنان دانشگاه

مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از ابلاغ بخشنامه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، در‌خصوص ارزیابی عملکرد سال ۹۶ کارکنان خبر داد.

به گزارش وب دا، دکتر عبداله ریحانی یساولی اظهار داشت: در راستای اجرای دستورالعمل ماده ۶۹ آیین نامه اداری و استخدامی اعضاء غیر هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی پیرامون ‌ارزشیابی عملکرد مدیران و کارمندان دانشگاه، این بخشنامه برای سنجش و ارزیابی میزان تحقق اهداف سازمانی و افزایش بهره‌وری و کیفیت عملکرد کارمندان بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۹۶ به واحدهای تحت پوشش ابلاغ گردیده است.

وی با اشاره به اهمیت انجام صحیح، دقیق و به‌هنگام ارزیابی عملکرد کارکنان و نقش پر اهمیت رابطین ارزیابی واحدها در این زمینه افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، جلسه آموزشی توجیهی معرفی سامانه جدید تحت وب، شیوه اجرای فرایند و همچنین پاسخگویی به ابهامات و سوالات رابطین ارزیابی عملکرد، ۲۴ مرداد ماه از ساعت ۸:۲۰ در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار می شود.

دکتر ریحانی اظهار امیدواری نمود:، با همکاری و تعامل مدیران و کارکنان واحدهای تحت پوشش، ارزیابی عملکرد سال ۹۶ طبق برنامه زمانبندی تدوین شده و در موعد مقرر انجام گردد.

{jcomments on}