عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

از نقد منصفانه رسانه ها استقبال می کنم

دکتر منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در آئین تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه سلامت گفت: از نقد منصفانه و مصلحانه رسانه ها در مورد خدمات حوزه سلامت نگران نیستیم و از آن استقبال می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن تاکید بر ماهیت حوزه سلامت گفت: کسب رضایت صد در صدی مردم در این حوزه بسیار سخت است و حوزه سلامت حوزه حساسی است، پس رسانه ها در این حوزه با آگاهی و اطلاعات قلم بزنند.

دکتر مهرام ضمن اشاره به کارهای صورت گرفته در ۴ سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در این مدت کارهای زیر ساختی بزرگی در حوز های آموزش و پژوهش در دانشگاه صورت گرفته که کمتر به آن پرداخته شده است. وی ادامه داد، مرکز آزمون الکترونیکی دانشگاه، علوم پزشکی قزوین از بزگترین و معتبرین مراکز آزمون الکترونیکی در سطح کشور است که در چند روز گذشته با برگزاری یک آزمون، آغاز به کار کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین همچنین ساختمان الحاقی بیمارستان شهید رجایی، ساخت مرکز رادیوتراپی، ساختمان پژوهش، الحاقی دانشکده دندانپزشکی، پروژه ساخت بیمارستان الوند و پروژه ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی را از مهمترین پروژه های توسعه ای این دانشگاه برشمرد.

در ادامه این نشست دکتر مهرام به پرسش های خبرنگاران در حوزه های مختلف پاسخ گفت؛ و در پایان از خبرنگاران فعال حوزه سلامت با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل کرد.

این مراسم شنبه ۲۰ مرداد ۹۷ در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی قزوین با حضور بیش از ۳۵ خبرنگار حوزره سلامت برگزار گردید.
خبر در دست تکمیل است.