عمومی | دانشگاه یاسوج

آگهی مناقصه عمومی مربوط به تهیه، طبخ و توزیع غذا در دانشگاه یاسوج


Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA

باسمه تعالی

آگهی مناقصه عمومی مربوط به تهیه، طبخ و توزیع غذا در دانشگاه یاسوج

دانشگاه یاسوج به استناد آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاههاو موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور، در نظر دارد امور مربوط به تهیه و طبخ و توزیع غذا را به صورت حجمی از طریق مناقصه عمومی به شرکت های خدماتی که دارای گواهینامه صلاحیت اجرای کار مرتبط با امور مذکور و مورد تایید ادارهکل کار و امور اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه میباشد و دارای ظرفیت های مناسب ارجاع کار باشند واگذار نماید. بنابراین از تمامی شرکتهای واجد شرایط دعوت می شود جهت دریافت اسناد مناقصه، از تاریخ ۲۱/۵/۹۷ لغایت ۲۸/۵/۹۷ در ساعات اداری با ارائه فیش بانکی به مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال ) واریزی به حساب شماره ۷۸۷۵۹۴۰۲۶۴ درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به دفتر حوزه معاونت اداری و مالی واقع در یاسوج- خیابان پاسداران- سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج طبقه اول، مراجعه نمایند و سپس پاکات پیشنهاد قیمت ، مدارک و مستندات ذیربط را با رعایت موارد ذیل تا ساعت ۱۲ روز چهار شنبه ۷/۶/۹۷ اسناد مناقصه را تحویل دفتر معاونت اداری مالی دانشگاه نموده و رسید دریافت نمایند.

سایر شرایط مناقصه به شرح ذیل میباشد .

۱- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

۲- به مدارک شرکتهایی که فاقد مجوز و صلاحیت کار از سازمانهای ذیربط باشند یا مدارک آنها ناقص و یا مخدوش و مشروط باشد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳- شرکت هایی می توانند در مناقصه شرکت و پیشنهاد قیمت بدهند که دارای توان مالی پرداخت حداقل دو ماه حقوق و مزایای کارگران و کارکنان و تامین مواد اولیه مورد نیاز خود را داشته باشند و گردش مالی آنها از طریق مستندات بانکی ( که ضمیمیه اسناد می شود) در شش ماهه گذشته گویای توان مالی شرکت باشد. با توجه به مبلغ پیش بینی شده برای حجم کار واگذاری لازم است کلیه متقاضیان گزارش حسابرسی سالهای ۹۵ و ۹۶ خود را به انضمام مدارک ارائه نمایند .

۴- متقاضیان بایستی مدارک و مستندات وقیمت پیشنهادی خود را جداگانه (درسه پاکت جداگانه و لاک و مهر شده شامل : پاکت الف ضمانتنامه بانکی معتبر مورد تایید امور مالی پاکت ب - حاوی اسناد قبول و پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و مستندات ممهور به مهر مناقصه گر و مستندات موید توانمندی کاری و تخصصی مناقصه گر و سوابق مربوط پاکت ج حاوی قیمت پیشنهادی برای هر پرس ناهار یا شام و پکیج صبحانه یک هفته ای برای یک نفر ) ارائه دهند. ضمناً لازم است هر سه پاکت یاد شده در یک پاکت کلی در بسته و لاک و مهر شده با ذکر مشخصات کامل متقاضی تحویل گردند .

۵-به مدارکی که بعد از تاریخهای فوق ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۶-مالیات بر ارزش افزوده در صورت گواهی از مجاری قانونی از طرف شرکت توسط کارفرما پرداخت خواهد شد .

۷-متقاضیان بایستی مبلغ ۲ میلیارد ریال ضمانتنامه معتبر بانکی جهت شرکت در مناقصه به ضمیمه اسناد در پاکت الف ارائه نمایند.

۸-هرگاه مشخص گردد که در پیشنهاد قیمت تبانی انجام گرفته باشد تبانی کنندگان از مناقصه حذف خواهند شد

۹-کلیه هزینه های چاپ و انتشار آگهی های مناقصه به عهده برنده میباشد .


معاونت اداری مالی دانشگاه یاسوج