عمومی | دانشگاه یاسوج

آگهی مناقصه عمومی مربوط به تهیه، طبخ و توزیع غذا در دانشکده صنعت و معدن چرام (دانشگاه یاسوج)


Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA

باسمه تعالی

آگهی مناقصه عمومی مربوط به تهیه، طبخ و توزیع غذا در دانشکده صنعت و معدن چرام (دانشگاه یاسوج)

دانشگاه یاسوج به استناد آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاههاو موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور، در نظر دارد امور مربوط به تهیه و طبخ و توزیع غذا را به صورت حجمی از طریق مناقصه عمومی به شرکت های خدماتی که دارای گواهینامه صلاحیت اجرای کار مرتبط با امور مذکور و مورد تایید ادارهکل کار و امور اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه میباشد و دارای ظرفیت های مناسب ارجاع کار باشند واگذار نماید. بنابراین از تمامی شرکتهای واجد شرایط دعوت می شود جهت دریافت اسناد مناقصه، از تاریخ ۲۱/۵/۹۷ لغایت ۲۸/۵/۹۷ در ساعات اداری با ارائه فیش بانکی به مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال ) واریزی به حساب شماره ۷۸۷۵۹۴۰۲۶۴ درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به دفتر حوزه معاونت اداری و مالی واقع در یاسوج- خیابان پاسداران- سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج طبقه اول، مراجعه نمایند و سپس پاکات پیشنهاد قیمت ، مدارک و مستندات ذیربط را با رعایت موارد ذیل تا ساعت ۱۲ روز چهار شنبه ۷/۶/۹۷ اسناد مناقصه را تحویل دفتر معاونت اداری مالی دانشگاه نموده و رسید دریافت نمایند.

سایر شرایط مناقصه به شرح ذیل میباشد .

۱- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

۲- به مدارک شرکتهایی که فاقد مجوز و صلاحیت کار از سازمانهای ذیربط باشند یا مدارک آنها ناقص و یا مخدوش و مشروط باشد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳- شرکت هایی می توانند در مناقصه شرکت و پیشنهاد قیمت بدهند که دارای توان مالی پرداخت حداقل دو ماه حقوق و مزایای کارگران و کارکنان و تامین مواد اولیه مورد نیاز خود را داشته باشند و گردش مالی آنها از طریق مستندات بانکی ( که ضمیمیه اسناد می شود) در شش ماهه گذشته گویای توان مالی شرکت باشد.

۴- متقاضیان بایستی مدارک و مستندات وقیمت پیشنهادی خود را جداگانه ( برای هر دانشکده درسه پاکت جداگانه و لاک و مهر شده شامل : پاکت الف ضمانتنامه بانکی معتبر مورد تایید امور مالی پاکت ب - حاوی اسناد قبول و پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و مستندات ممهور به مهر مناقصه گر و مستندات موید توانمندی کاری و تخصصی مناقصه گر و سوابق مربوط پاکت ج حاوی قیمت پیشنهادی برای هر پرس ناهار یا شام و پکیج صبحانه هفته ای برای یک نفر ) ارائه دهند.ضمناً لازم است هر سه پاکت یاد شده در یک پاکت کلی در بسته و لاک و مهر شده با ذکر مشخصات کامل متقاضی تحویل گردند .

۵-به مدارکی که بعد از تاریخهای فوق ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۶-مالیات بر ارزش افزوده در صورت گواهی از مجاری قانونی از طرف شرکت توسط کارفرما پرداخت خواهد شد .

۷-متقاضیان بایستی مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال ضمانتنامه معتبر بانکی جهت شرکت در مناقصه به ضمیمه اسناد در پاکت الف ارائه نمایند.

۸-هرگاه مشخص گردد که در پیشنهاد قیمت تبانی انجام گرفته باشد تبانی کنندگان از مناقصه حذف خواهند شد

۹-کلیه هزینه های چاپ و انتشار آگهی های مناقصه به عهده برنده میباشد .

معاونت اداری مالی دانشگاه یاسوج