عمومی | دانشگاه لرستان

آگهی مناقصه شماره ۴-۹۷ (دو مرحله‌ای)


دانشگاه لرستان در نظر دارد انجام خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی خود را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله‌ای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند را واگذار نماید.

۱. موضوع مناقصه: واگذاری خرید ، طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه لرستان.

۲. تضمین شرکت در مناقصه: به صورت ضمانت‌نامه بانکی یا چک بانکی تضمین شده به مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰  ریال( سیصد میلیون تومان).

۳. مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی: از تاریخ ۹۷/۵/۲۲، تا مورخ ۹۷/۵/۲۶

۴. دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند .

۵. زمان جلسه توجیهی: روز یکشنبه ۹۷/۵/۳۰ ساعت ۹ دفتر معاونت دانشجویی دانشگاه( حضور الزامی است)

۶. مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت: تا روز سه‌شنبه مورخ ۹۷/۶/۶

۷. زمان برگزاری جلسه کمیسیون مناقصه:

مرحله اول: ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۶/۷

مرحله دوم : ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۷/۶/۱۱

۸. آدرس مناقصه‌گذار: کیلومتر ۵ جاده خرم آباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی

۹. شماره تلفن مناقصه‌گذ ار: ۳۳۱۲۰۱۱۰ – ۰۶۶ دبیرخانه کمیسیون معاملات

۱۰. محل برگزاری مناقصه: اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان

۱۱. سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه موجود است.

۱۲. هزینه نشر آگهی برعهده برنده مناقصه است.

ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران

در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:

مرکز تماس : ۰۲۱۴۱۹۳۴

دفتر ثبت‌نام: ۸۵۱۹۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷