آگهی مناقصه شماره ۴-۹۷ (دو مرحلهای)
دانشگاه لرستان در نظر دارد انجام خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی خود را از طریق مناقصه عمومی دو مرحلهای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند را واگذار نماید.
۱. موضوع مناقصه: واگذاری خرید ، طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه لرستان.
۲. تضمین شرکت در مناقصه: به صورت ضمانتنامه بانکی یا چک بانکی تضمین شده به مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال( سیصد میلیون تومان).
۳. مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی: از تاریخ ۹۷/۵/۲۲، تا مورخ ۹۷/۵/۲۶
۴. دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان میتوانند جهت دریافت اسناد مناقصه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند .
۵. زمان جلسه توجیهی: روز یکشنبه ۹۷/۵/۳۰ ساعت ۹ دفتر معاونت دانشجویی دانشگاه( حضور الزامی است)
۶. مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت: تا روز سهشنبه مورخ ۹۷/۶/۶
۷. زمان برگزاری جلسه کمیسیون مناقصه:
مرحله اول: ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۶/۷
مرحله دوم : ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۷/۶/۱۱
۸. آدرس مناقصهگذار: کیلومتر ۵ جاده خرم آباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی
۹. شماره تلفن مناقصهگذ ار: ۳۳۱۲۰۱۱۰ – ۰۶۶ دبیرخانه کمیسیون معاملات
۱۰. محل برگزاری مناقصه: اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان
۱۱. سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه موجود است.
۱۲. هزینه نشر آگهی برعهده برنده مناقصه است.
ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران
در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکز تماس : ۰۲۱۴۱۹۳۴
دفتر ثبتنام: ۸۵۱۹۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷