عمومی | دانشگاه لرستان

موفقیت‌های تیم دانشجویی دانشگاه لرستان در المپیاد دانشجویان پسر کشور در گفت‌وگو با دکتر مسعود رحمتی


مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان گفت:«رقابت المپیاد دانشجویان پسر که به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و دانشگاه لرستان از بین ۱۶۰ تیم شرکت‌کننده، موفق به کسب رتبه‌ی ۲۵ شد».

به گزارش روابط عمومی، دکتر مسعود رحمتی تشریح کرد:«تیم دانشجویی دانشگاه لرستان در رشته‌ی تیمی پومسه تکواندو مدال طلا را کسب نمود و در مبارزه‌ی انفرادی تکواندو، محسن رضاییان، مدال نقره و محمد افشار، مدال بُرنز را کسب نمودند».

دکتر رحمتی اظهار داشت:«در رشته‌ی کشتی آزاد، محمد گله‌دار مدال طلای وزن ۷۰ کیلوگرم را کسب نمود و علی طالبی نیز در وزن ۸۷ کیلوگرم در رشته‌ی کشتی فرنگی عنوان پنجم را به‌دست آورد و فرزین صیاد‌بیرانوند در رشته‌ی کشتی آزاد و در وزن ۶۵ کیلوگرم، موفق شد عنوان پنجم را از آن خویش نماید».

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان توضیح داد:«خوشبختانه، تلاش‌های خوبی از طرف مسئولان دانشگاه لرستان به‌ویژه ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم دانشجویی دانشگاه، برای نوسازی و بهبود کیفیت زیرساخت‌های ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان، از چند سال گذشته تاکنون صورت گرفته است که نتیجه‌اش، کسب موفقیت‌های گوناگون و متعدد در رقابت‌های معتبر ورزشی دانشجویی منطقه‌ای و کشوری برای دانشگاه لرستان بوده است».

دکتر مسعود رحمتی افزود:«در مسابقات اخیر چهاردهمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که تابستان امسال به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد، تیم دانشجویی دانشگاه لرستان در رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، بدمینتون و جودو شرکت کرد».

وی بیان داشت:«در رتبه‌بندی نهایی، تیم دانشجویی دانشگاه لرستان از بین ۱۶۰ تیم که شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور می‌شود و برخی رتبه‌ها نیز مشترک است، رتبه‌ی ۲۵ را کسب نمود و در این رتبه‌بندی شاهد هستیم که دانشگاه شهید چمران اهواز رتبه‌ی ۲۸ ، دانشگاه تربیت مدرس تهران رتبه‌ی ۳۰ و دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه‌ی ۳۸ را به دست آورده‌اند که این خود، نشان می‌دهد رتبه‌ی دانشگاه لرستان، یک رتبه‌ی خوب در جمع ۱۶۰ تیم بوده است».