عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۹۰ مصدوم طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده های کهگیلویه و بویراحمد/امدادرسانی اورژانس هوایی یاسوج به کودک۵ ساله دچار سوختگی ۴۰درصد


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن ۹۰ نفر در تصادفات ۴۸ ساعت گذشته در جاده های مواصلاتی به شهر و روستاهای استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد، جلال پوران فرد گفت: ازمجموع تعداد کل مصدومان، ۸۶ مصدوم به بیمارستان های استان انتقال یافته و ۴ مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی یادآور شد: از مجموع ۹۰ مصدوم گزارش شده، ۵۲ نفر دچار حوادث و تصادفات جاده ای و ۳۸ نفر دچار حوادث و تصادفات شهری بوده اند.

وی خواستار همکاری تمامی هم وطنان در هنگام بروز حادثه با اورژانس ۱۱۵ شد و تاکید کرد: در هنگام بروز حادثه پیش از هر اقدامی با اورژانش ۱۱۵ تماس حاصل فرمایید.

رئیس اورژانش پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: کودکی ۵ ساله در منطقه لوداب یاسوج به علت افتادن در چاله آتش، دچار سوختگی ۴۰ درصد و به علت شرایط اورژانسی و وضعیت وخیم بیمار، توسط اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد، به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.۱۳-۶