عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از واحد خبر مرکز سمنان

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از واحد خبر مرکز سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ؛ دکتر دانایی سرپرست دانشگاه به اتفاق مهدیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و یحیایی مدیر اجرایی حوزه ریاست به مناسبت روز خبرنگار با همکاران واحد خبر صدا و سیما مرکز سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز، با مدیر و خبرنگاران گفت‌وگو و از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمود.

دکتر دانایی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و رشادت و جانبازی‌های خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیاری از فعالیت ها نیاز به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دقیق دارد.

وی با اشاره به گستره فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت جامعه، بیان داشت: باید با همکاری و تعامل با یکدیگر در حوزه سلامت و ارتقای سلامت مردم گام برداریم و در هر جایگاهی منافع جامعه را در نظر بگیریم.

سرپرست دانشگاه، با بیان اینکه روابط عمومی آیینه یک سازمان است، گفت: بیان مسائل، چالش ها و نقاط ضعف در کنار نقاط قوت یکی از وظایف خطیر روابط عمومی است.

حاجی قربانی مدیر خبر صدا و سیما مرکز سمنان، ضمن خیر مقدم و تبریک انتصاب دکتر دانایی و آرزوی موفقیت برای ایشان، بیان کرد: حضور شما مدیران دستگاه های اجرایی در این مرکز باعث دلگرمی و انگیزه کاری بیشتر ما می شود.

مدیر خبر صدا و سیما مرکز سمنان با قدردانی از تعامل و همکاری حوزه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدا و سیما مرکز سمنان، گفت: تعامل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با این سازمان موجبات اطلاع رسانی به موقع در این استان را فراهم نموده و با اطلاع رسانی و بازنشر عملکرد و فعالیت های حوزه سلامت استان مردم عزیز هم استانی می توانند از نحوه ارائه خدمات بهداشتی درمانی در این استان مطلع شوند.

در ادامه حاجی قربانی از پاسخگویی به موقع و شفاف دست اندرکاران حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تشکر و قدردانی نمود.