عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نخبگان مدال آور در المپیاد علمی کشور

دکتر سعید کشمیری در پیامی موفقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در کسب ۵ مدال و یک دیپلم افتخار در المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است: موفقیت‌های چشمگیر فرزندانم در دهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی بی‌شک مایه‌ی مسرت و خرسندی اینجانب و تمام کسانی گردید که پیشتازی و سرآمدی دانشجویان نخبه و آینده‌ساز و مدیرانی توانمند برای آینده نظام سلامت کشور را آرزو دارند.
المپیادهای علمی اقدام ارزشمندیست که می‌تواند بستری برای رشد و زمینه‌ی دستیابی به مرجعیت علمی را در کشور تسهیل نماید.
بی‌شک کسب تجربه و یک کارگروهی، ارتباط و تعاملات اجتماعی، پذیرش یکدیگر با هر سلیقه و طرز فکر، و رسیدن به خودباوری و تلاش برای یک هدف مشترک که آن هم ارتقای توانمندی‌های علمی و تولید دانش و فناوری‌های نوین و بهره‌گیری از نتایج کسب شده در جهت ساخت و پیشرفت کشور از مهمترین اهداف این حرکت علمیست.
امروزه جامعه‌ای موفق است که تعداد عالمان و پژوهشگران آن بیشتر باشند، ما نیز باید به سمتی حرکت کنیم که ساز وکار نخبگی در جامعه ریشه بدواند و به دنبال شناسایی استعدادهای پنهان فرزندانمان برای رشد فکری و روحی این عزیزان از سنین پایین برنامه‌ریزی داشته باشیم.
ما موظفیم شرایطی را فراهم کنیم که نخبگان دانشگاهی بتوانند در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی امکان رشد داشته باشند و بی‌شک این جریان علمی نقطه‌ی عطفی درمسیر تحول و رشد پیشرفت علمی فرزندان این خطه از ایران اسلامی است.
اینجانب ضمن تبریک به دانشجویان عزیز، از زحمات بی‌دریغ اساتید، مسئولین محترم ،مدیر EDC ،سرپرست کمیته علمی و اجرایی EDC دانشگاه وهمه عزیزانی که در این راه یاور ما بودند  تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم این موفقیت، طلیعه توفیقات و پیروزی‌های بزرگ برای کشور عزیزمان باشد.

انتهای پیام/ م.ف۱۰۲۶