عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

موفقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

موفقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ؛ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

دکتر پازوکی با اعلام این خبر گفت: در دهمین المپیاد علمی دان شجویان سراسر کشور که از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۸ مرداد ماه سالجاری با حضور کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی ایران در حیطه های ( استدلال بالینی، علوم پایه، فلسفه پزشکی، مدیریت در نظام سلامت، آموزش پزشکی و کارآفرینی ) برگزار شد.

وی افزود: سید هادی اشرفی در حیطه استدلال بالینی موفق به کسب مدال برنز و همچنین سید حمید رضا جوادی در حیطه استدلال بالینی و  آرش تبرایی در حیطه مدیریت نظام سلامت موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

معاونت آموزشی دانشگاه و مرکز مطالعه و توسعه آموزش علوم پزشکی و روابط عمومی دانشگاه کسب این موفقیت علمی را به این عزیزان، خانواده، مسئولین محترم حیطه ها، دکتر ملیحه یار محمدی و دکتر اسماعیل مشیری و همچنین جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک عرض نموده، امیدوار است در تمام مراحل زندگی سربلند و پیروز باشند و در سایه عنایات الهی شاهد خدمات ارزنده آن ها در حیطه علوم پزشکی و خدمت رسانی به بیماران نیازمند در کشور عزیزمان باشیم.