عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

کار با دانشجو جزو ظریف ترین امور فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: کار دانشگاه و کار با دانشجو جزو ظریف ترین نوع امورات فرهنگی است و نیازمند تخصص در این امور می باشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه از جهت فرهنگی و تربیتی ما نمره قبولی در کشور نداریم، گفت: خروجی بخشی از کارهای فرهنگی تطابقی با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشته و ندارد .
وی با اشاره به مسئولیت سنگین استادان دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: مدیران فرهنگی باید بی رحمانه نسبت به کارههای خود قضاوت و حکم کنند .
عاملی عدم نگاه تخصصی به امورات فرهنگی و عدم آشنایی مسئولان فرهنگی با اهمیت آنرا از مهمترین دغدغه ها و مشکلات امور فرهنگی عنوان و تشریح کرد: مدیریت منابع انسانی در جهت رشد یک ملت دارای اهمیت اساسی است .
امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: کار دانشگاه و کار با دانشجو جزو ظریف ترین نوع امورات فرهنگی است و نیازمند تخصص در این امور می باشد .
شایان ذکر است در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به ارائه گزارشی از فعالیت های دفاتر نهاد و گروه معارف اسلامی دانشگاه های استان اردبیل ارائه نمود .
گفتنی است در این دیدار معاون آموزش و پژوهشی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، رئیس دانشگاه باقرالعلوم قم، رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های استان اردبیل، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ‌مسئولان دفاتر نهاد و اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه های استان اردبیل حضور داشتند.