عمومی | دانشگاه شهرکرد

پیام تبریک روز خبرنگار


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد ، روز سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ دکتر سعید کریمی  در پیامی  ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و مایسطرون

۱۷ مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات وخدمات ارزنده خبرنگاران محترم، « روز خبرنگار » نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود ، لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی به خصوص شما خبرنگاران عزیز که نهایت همکاری  را به دانشگاه شهرکرد جهت پوشش اخبار، همایش ها و برنامه های این دانشگاه  داشته اید، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی شک رشد و ارتقاء  سطح  کمی وکیفی دانشگاه شهرکرد  در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت علوم تحقیقات و فنآوری  مرهون تلاش شما در جهت انعکاس هرچه مطلوبتر مجموعه فعالیتهای صورت گرفته در این دانشگاه است ، لذا این روز بزرگ را به خبرنگاران ساعی وپرتلاشی که درحوزه علم و دانشگاه ، به انعکاس اخبار و اطلاعات پژوهشگران و محققان می پردازند تبریک عرض می نمایم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی ، مطالبه گری و ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.