عمومی | پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری

تغییر زمان برگزاری همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار

.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، سعید امیریان مسئول دبیرخانه دائمی همایش امروز «شنبه » با اعلام این خبر و با اشاره به استقبال جامعه علمی کشور و ارسال بیش از ۱۷۰چکیده مقاله به دبیرخانه دومین همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار گفت : شورای سیاست گذاری همایش به منظور ایجاد مهلت لازم برای پژوهشگران زمان برگزاری این همایش را به ۱۰و ۱۱ مهر ماه تغییر داد .
او افزود :با توجه به تغییر زمان برگزاری آخرین مهلت ارسال اصل مقالات اول شهریور ماه و آخرین تاریخ ثبت نام با تخفیف نیز ۱۵شهریور ماه خواهد بود .
وی از محققین و پژوهشگران خواست در مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل و ارسال اصل مقالات اقدام کنند زیرا که امکان تمدید تاریخ های تعیین شده وجود ندارد .
امیریان خاطرنشان کرد که دبیرخانه نسبت به تعیین تکلیف مقالاتی که پس از تاریخ یاد شده ارسال شوند مسئولیتی نخواهد داشت .
وی اظهار داشت :دومین همایش «میراث فرهنگی و توسعه پایدار » توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و با همکاری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود .
این همایش  در هشت محور شامل؛ « میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت سرزمین»،« میراث فرهنگی، توسعه پایدار و راه و شهرسازی»،« میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت آب»،«میراث فرهنگی، توسعه پایدار و هویت»،«میراث فرهنگی، توسعه پایدار و گردشگری»،«میراث فرهنگی، توسعه پایدار صلح و وفاق ملی»، «میراث فرهنگی، توسعه پایدار و نو آوری و فناوری»،«میراث طبیعی و توسعه پایدار» که به تصویب شورای سیاست گذاری همایش رسیده است برگزار می شود .
علاقمندان ،پژوهشگران ، اساتید و دانشجویان می توانند برای هرگونه اطلاع از نحوه ارسال مقالات و شرکت در همایش به پرتال همایش به آدرسhttp://mtp.richt.ir  مراجعه و یا با دبیرخانه همایش به شماره ۶۶۷۳۶۸۵۸-۰۲۱ تماس برقرار کنند.
به افراد شرکت کننده در همایش«میراث فرهنگی و توسعه پایدار » گواهی معتبر شرکت در همایش اعطا می شود.