عمومی | دانشگاه شیراز

معرفی برترین های روز سوم مسابقات شنا دانشجویان پسر کشور در دانشگاه شیراز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شیراز، روز سوم مسابقات شنا چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور در دانشگاه شیراز با برگزاری ۵ ماده به پایان رسید.
۱۰۰ متر کرال پشت
سرپرست این مسابقات گفت: در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت، امیررضا خراسانی از خوارزمی اول شد، محمد حسین پورپیا از تهران به مقام دوم رسید و پرهام پروری از صنعتی ارومیه در جایگاه سوم ایستاد.
۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی
دکتر سید محمد کاشف افزود: در ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی، تهران به مقام نخست دست یافت، فردوسی مشهد در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم به سیستان و بلوچستان رسید.
۵۰ متر پروانه
وی گفت: در ماده ۵۰ متر پروانه، مقام نخست به شایان حاج ابراهیمی از شهید باهنر کرمان رسید، امیررضا خراسانی از خوارزمی دوم شد و خشایار حسینیان نایینی از تهران در جایگاه سوم ایستاد.
۲۰۰ متر آزاد
سرپرست این مسابقات گفت:آرمان صانعی از تربیت دبیر شهید رجایی، علی سوری از خوارزمی و امیرحسین حیدری از تهران به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم شنای ۱۰۰ متر آزاد قرار گرفتند.
۲۰۰ متر قورباغه
دکتر سید محمد کاشف افزود: در ۲۰۰ متر قورباغه، سپهر خدابنده لو از شهید بهشتی اول شد، عباس جهانگیری از غیرانتفاعی اسوه تبریز در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم به پویا خادمی از صنعتی شریف رسید.
مسابقات شنا پسران، با حضور ۲۴۵ نفر از ۴۵ تیم به مدت ۳ روز در ۱۷ ماده برگزار شد.
عکس های بیشتر مرتبط با این خبر در آرشیو الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه شیراز موجود است.
http://gallery.shirazu.ac.ir