عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دستک آستانه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا): ساختمان جدید پایگاه اورژانس ۱۱۵ دستک از روستاهای آستانه ظهر امروز-پنجشنبه، به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با حضور قائم مقام ریاست سازمان اورژانس کشور-دکتر مجتبی سیف، معاون فنی عملیاتی سازمان اورژانس کشور-دکتر نوری ساری، رییس اورژانس گیلان و نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهری، افتتاح شد.

این پایگاه پنجاه و پنجمین پایگاه اورژانس گیلان است که در منطقه آستانه اشرفیه واقع شده است. این پایگاه در فضایی به ابعاد ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۸۵ متر مربع واقع شده است و مجهز به یک دستگاه آمبولانس و ۴ پرسنل فوریت های پزشکی می باشد .

در حال حاضر، آستانه اشرفیه دارای ۳ پایگاه اورژانس در مناطق؛ آستانه، کیاشهر و دستک است . روستای دستک در فاصله۱۵ کیلومتری از آستانه واقع شده و ۷۵۰ خانوار و ۲۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

در حاشیه افتتاح این پایگاه، دکتر سیف و دکتر نوری ساری به همراه ریاست مرکز اورژانس گیلان و مسوولان ستادی از پایگاه های اورژانس لاهیجان و کیاشهر بازدید کردند و پایگاه ها را از نظر تجهیزات و فضای فیزیکی مورد ارزیابی قرار دادند .