عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه پنجشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور رئیس، معاونین، مدیران و جمع کثیری از کارکنان دانشگاه در محل سالن آمفی تئاتر مرکز پزشکی بعثت سنندج برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار وب دا، در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن قدردانی از زحمات دکتر سیف الله مرادی در دوران تصدی چندین ساله این پست، انتصاب دکتر بهرام کندایی بعنوان سرپرست جدید معاونت توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه را تبریک گفت.

دکتر سیامک واحدی بیان داشت: برای پیشرفت در کارها نباید بر روی افراد تکیه کرد، بلکه لازم است فرآیندها و روابط اصلاح شده و درست پی ریزی گردد و این خصیصه کاری بارز جناب آقای دکتر مرادی بود.

در ادامه معاون سابق توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه ضمن بیان خلاصه ای از عملکرد های دانشگاه در دوران تصدی خویش، ابراز داشت: در دوران خدمت اینجانب در بیش از ربع قرن در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، خدمات قابل توجهی از قبیل استخدام بیش از ۳۰۰۰ نفر، احداث بیش از ۴۰۰ خانه بهداشت، احداث بیمارستانها و نیز راه اندازی و بهره برداری از پایگاههای بهداشتی درمانی، ارائه گردید.

سپس، سرپرست جدید معاونت توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این مراسم، گفت: امیدوارم بتوانم روحیه تعاون، همکاری و کار تیمی را در بخش های مختلف دانشگاه اجرایی کرده و همه با هم در جهت ارتقای سطح سلامتی مردم شریف استان کردستان قدم برداریم.

دکتر بهرام کندایی، افزود: رویارویی با مشکل یک نوع فرصت است و در صورتی که درست برنامه ریزی گردد می توان به سادگی بر سختی ها فایق آمد و مسیر رو به رشد دانشگاه را ادامه داد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح از زحمات چندین ساله دکتر سیف الله مرادی تقدیر و تشکر به عمل آمد.