عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

انجام یک هزار و ۴۰۰ عمل جراحی در یک ماه گذشته در بیمارستان سوانح شهید کامیاب

معاون آموزشی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهیدکامیاب از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: در یک ماه گذشته بیش از یک هزار و ۴۰۰ عمل جراحی در این مرکز انجام شد که در نوع خود کم نظیر است.

دکتر سید هادی سید حسینیان در گفتگو با وب دا خاطر نشان کرد:  همچنین رکورد تعداد بیشترین عمل جراحی در یک روز در بین بیمارستان های سوانح مشهد در تاریخ ۲۷ تیرماه با انجام ۳۸ عمل جراحی ارتوپدی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه  با توجه به افزایش تعداد زائران بارگاه منور رضوی در مشهد مقدس در فصل تابستان، میزان مراجعه به مراکز درمانی نیز افزایش می یابد تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۵ هزار و ۵۶۲  نفر به این مرکز مراجعه نمودند که در راستای خدمت رسانی دقیق و سریع به زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) ،  پزشکان و پرسنل بیمارستان سوانح شهید کامیاب با جان و دل تمام تلاش خود را در جهت رضایت مراجعین انجام داده اند .

بیمارستان سوانح شهید کامیاب بزرگترین مرکز ترومای شرق کشور است که  با ۳۲۰ تخت و۱۰ بخش تخصصی وفوق تخصصی درزمینه تروماتولوژی وجراحی مغزواعصاب، جراحی ارتوپدی ،جراحی فک وصورت ، گوش و حلق و بینی ، جراحی عمومی ،داخلی، چشم و...  با استفاده از فناوری های نوین  بصورت اورژانس خدمات رسانی می کند.

{jcomments on}