عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

تشکیل کمیته تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

تشکیل کمیته تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ؛ جلسه پ یاده سازی برنامه های بهبود نظام مدیریت خدمات درمانی و با موضوع بهبود مدیریت نگهداشت و خرید تجهیزات پزشکی ام روز چهارشنبه هفدهم مرداد ۹۷ در سالن اجتماعات حوزه ریاست برگزار شد .


در این نشست دکتر دانایی سرپرست دانشگاه، دکتر گوهری، دکتر زینعلی و دکتر طاهری معاونین درمان، غذا و دارو و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی حضور داشتند .


دکتر دانایی سرپرست دانشگاه با اشاره به اهمیت و نقش مدیریت تجهیزات پزشکی و جایگاه نگهداشت تجهیزات، بیان داشت: نقش معاونت های درمان، توسعه و غذا و دارو بر فرایند وضعیت تجهیزات پزشکی و نگداشت این تجهیزات بسیار مهم می باشد.

سرپرست دانشگاه بر اصلاح فرایندهای خرید تجهیزات پزشکی و نگهداشت آن تاکید نمود.

همچنین دکتر زینعلی معاون غذا و داروی دانشگاه، ضمن بیان جایگاه عملکرد نظارتی اداره تجهیزات پزشکی به شرح مفهوم نگهداشت و حیطه آن و جزییات اقدامات انجام شده در اداره تجهیزات پزشکی برای ارتقای نگهداشت و مدیریت تجهیزات پزشکی پرداخت و گفت: نگهداشت، مفهومی با دامنه تعریف گسترده و جامع است .

مهندس داودی رئیس اداره تجهیزات دانشگاه گزارشی از روند نظارت اداره تجهیزات پزشکی بر وضعیت تجهیزات پزشکی مورد استفاده در مراکز و بازخورد مثبت آن در ارتقای وضعیت تجهیزات ارائه و فرآیند خرید تجهیزات پزشکی را شرح داد.

در ادامه اعضای این کمیته به بحث و تبادل نظر پیرامون دستور جلسه پرداخته و تصمیمات لازم اتخاذ نمودند