عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز خبرنگار

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار بر تمامی فعالان رسانه ای استان خراسان رضوی، اظهار داشته است: روز خبرنگار یادآور مجاهدت زنان و مردان حقیقت طلبی است که بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را برافراشته اند  و  خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

به گزارش وب دا، دکتر محمد رضا دارابی در این پیام آورده است؛ خبرنگاران به عنوان حلقه واسط مسوولان و آحاد مردم، با فعالیت خستگی ناپذیر و شبانه روزی خود مخاطبان را از وقایع و رویدادهای جامعه آگاه و با ابتکار، خلاقیت و تیزهوشی خود در کسب و انتشار به موقع خبر، شور و نشاط و امید را به جامعه هدیه می دهند.

خبرنگاران از ارکان اساسی رشد و تعالی جامعه هستند که خاضعانه و بی‌ادعا با جوهرجان خویش همچون دیده بانی راستین ضمن هدایت افکار عمومی، در امر آگاهی بخشی، ارتقاء شفافیت و صیانت از حقوق شهروندی مشق حقیقت می کنند.

آن‌چه شما می‌نگارید؛ نه فقط در یک رسانه که در جان و دل مردم ثبت و ضبط می شود و خوش بر احوال آنان که در مسیر حق و حقیقت گام برمی‌دارند و ارزش این حرفه‌ ارزشمند و گران‌قدر را آنچنان که باید درک می‌کنند و پاس می‌دارند.

با گرامیداشت یاد و خاطره‌ خبرنگاران شهید و همیشه زنده‌ کشورمان، فرارسیدن هفدهم مرداد را به تمامی اصحاب رسانه بویژه آنها که در عرصه سلامت فعال هستند، تبریک می گویم و امیدوارم با تلاشی خستگی‌ناپذیر، در مسیر عزت و شرف کشور و خدمت به ملت بزرگ ایران گام بردارید.

{jcomments on}