عمومی | دانشگاه شیراز

پایان روز نخست مسابقات شنا دانشجویان پسر کشور در دانشگاه شیراز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شیراز، در روز نخست مسابقات شنا چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور در دانشگاه شیراز برترین های ۶ ماده مشخص شدند.
۲۰۰ متر مختلط انفرادی
سرپرست این مسابقات گفت: در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، احمدرضا جلالی از دانشگاه شیراز اول شد، آرین زارع از صنعتی شریف در جایگاه دوم ایستاد و علی سوری از خوارزمی به مقام سوم رسید.
دکتر سید محمد کاشف افزود: مهدی یزدان خواه از تربیت دبیر شهید رجایی و فرشاد دادفر و امیرحسین رهبرجدی هر دو از تهران در جایگاه های چهارم تا ششم ایستادند.
۴ در ۵۰ متر مختلط تیمی
وی گفت: در ماده ۴ در ۵۰ متر مختلط تیمی، دانشگاه تهران در جایگاه نخست قرار گرفت، خوازرمی به عنوان دوم رسید و صنعتی شریف سوم شد.
سرپرست این مسابقات گفت: مقام چهارم تا ششم این ماده به ترتیب به شهید باهنر کرمان، فردوسی مشهد و زنجان رسید.
وی گفت: تیم شهید بهشتی در این ماده هفتم شد و تیم شیراز به عنوان هشتم بسنده کرد.

۱۰۰ متر پروانه
دکتر سید محمد کاشف افزود: در ۱۰۰ متر پروانه، امیررضا خراسانی از خوارزمی به مدال طلا رسید، خشایار حسینیان نایینی از تهران مدال نقره را به گردن آویخت و مدال برنز به امیررضا علی اصغرزاده از فردوسی مشهد رسید.
وی گفت: سوان قره بیگی از خوارزمی، سهید آرام از تبریز و مهدی یزدان خواه از تربیت دبیر شهید رجایی به ترتیب چهارم تا ششم شدند.
۵۰ متر قورباغه
سرپرست این مسابقات گفت: احمدرضا جلالی از شیراز جایگاه نخست ۵۰ متر قورباغه را به دست آورد، سپهر خدابنده لو از شهید بهشتی تهران دوم شد و پویا خادمی از صنعتی شریف به مقام سوم رسید.
دکتر سید محمد کاشف افزود: محمد حسین پوربیا از تهران، علی شهبازی از گیلان، محمدرضا رازنهان از فردوسی مشهد در جایگاه های چهارم تا ششم ایستادند.
۱۰۰ متر آزاد
وی گفت: مقام های اول تا سوم ۱۰۰ متر آزاد به شایان حاج ابراهیمی از شهید باهنر کرمان، آرمان صانعی از تربیت دبیر شهید رجایی و خشایار حسینیان نایینی از تهران رسید.
سرپرست این مسابقات گفت: شایان شیخی از صنعتی اصفهان چهارم شد، سید حسن بابایی از امام خمینی قزوین به مقام پنجم دست یافت و عنوان ششم به مهدی بالش آبادی از حکیم سبزواری رسید.

۱۰۰ متر حمل آدمک با فین
دکتر سید محمد کاشف افزود: در ۱۰۰ متر حمل آدمک با فین، آرین زارع از صنعتی شریف اول شد، پوریا نیرومند از علمی کاربردی خراسان رضوی به عنوان دوم رسید و پویا خادمی از صنعتی شریف در جایگاه سوم ایستاد.
وی گفت: سید محمد امین میردامادی از گیلان، سیدحمیدرضا تقوی از غیرانتفاعی رجا قزوین و مسعود حیدری از علم و صنعت به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.
مسابقات شنا پسران، با حضور ۲۴۵ نفر از ۴۵ تیم به مدت ۳ روز در ۱۷ ماده در شیراز درحال برگزاری است.
عکس های بیشتر مرتبط با این خبر در آرشیو الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه شیراز موجود است.
http://gallery.shirazu.ac.ir