عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر سمنان با دکتر دانایی سرپرست دانشگاه

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر سمنان با دکتر دانایی سرپرست دانشگاه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ؛ ظهر امروز شانزدهم مرداد ماه ۹۷ شهردار و اعضای شورای شهر سمنان با دکتر دانایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و انتصاب وی را به عنوان سرپرست دانشگاه تبریک گفتند.

دکتر دانایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم، در راستای موضوعات بهداشتی درمانی شهرستان سمنان مطالبی رابیان کرد.

سرپرست دانشگاه سلامت را ضامن آرامش، نشاط، آسایش، پیشرفت، رفاه اجتماعی و امید مردم و جامعه دانست و گفت: سلامت حق مردم است و مسئولین باید برای احقاق آن با فراهم کردن زیرساخت ها، برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

دکتر دانایی با اشاره به دستاوردهای برنامه تحول سلامت در استان سمنان، گفت: دولت تدبیر و امید، انقلابی در حوزه بهداشت و درمان کشور انجام داده و اجرای برنامه تحول نظام سلامت یکی از دستاوردهای ارزشمند است که ارتقاء رضایتمندی مردم را به همراه داشته است

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه بهداشت در جامعه، تاکید کرد: خدمت به مردم  عزیز از وظایف ذاتی ما مسئولین حوزه سلامت این دانشگاه می باشد .

دکتر سیادتی رئیس شورای شهر سمنان نیز بیان داشت: برقراری و استحکام بیشتر پیوند بین دانشگاه و جامعه می‌تواند توسعه همه جانبه استان را رقم بزند، که این امر در گرو ایجاد بستر مناسب ارتباط و تعامل دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.

همچنین اعضای شورای شهر سمنان از اقدامات مناسب و ارتقاء چشمگیر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح این شهرستان از مسئولین سلامت استان قدردانی نمودند.

در ادامه مهندس ناظم رضوی شهردار سمنان در این نشست از زحمات شبانه روزی دست اندر کاران حوزه سلامت تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: مسئولان شهرداری آمادگی کامل خود را برای همکاری گسترده تر و همه جانبه با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعلام می دارند.

شهردار سمنان ادامه داد: شان و جایگاه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیش از این‌هاست؛ ما باید در کنار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در زمینه بین المللی سازی این دانشگاه تلاش نماییم.

در ادامه مسئولین شهرستان سمنان مسائل بهداشتی درمانی این شهرستان را مطرح و دکتر دانایی سرپرست دانشگاه نیز ضمن تشریح وضعیت بهداشتی درمان این شهرستان، راهکارهای عملیاتی در راستای تقویت زیر ساخت های بهداشتی درمانی شهرستان سمنان بیان نمود و اعضا ضمن گفت‌وگو پیرامون موضوعات مطرح شده فی مابین دانشگاه و مسئولین شهرستان سمنان تصمیمات مفیدی را اخذ نمودند.