پزشکی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

با همکاری موسسه خیریه کودکان فرشته‌اند؛ بخش کودکان بیمارستان امیرالمومنین(ع) به محیطی دوستانه و کودکانه تبدیل شد


بخش کودکان بیمارستان امیرالمومنین(ع) دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با همکاری موسسه خیریه کودکان فرشته‌اند به محیطی دوستانه و کودکانه تبدیل شد.

با همکاری موسسه خیریه کودکان فرشته‌اند؛
بخش کودکان بیمارستان امیرالمومنین(ع) به محیطی دوستانه و کودکانه تبدیل شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در راستای بهسازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) با همکاری موسسه خیریه کودکان فرشته‌اند بخش کودکان این بیمارستان با طراحی و نقاشی‌های شاد به محیطی دوستانه و کودکانه تبدیل شد.
محمود عامریون رئیس بیمارستان امیر المومنین(ع) ضمن تشکر از اقدام خیرخواهانه‌ی این موسسه گفت: «رنگ آمیزی بخش کودکان بیمارستان امیرالمومنین(ع) با مشارکت ۱۷ داوطلب از خیریه کودکان فرشته‌اند به مدت ۱۱روز کاری انجام شد.»
وی افزود: «پرسنل محترم این خیریه به هر کجا پا می‌گذارند دیوارها و سالن‌ها را تزیین کرده و پر از شور زندگی می‌کنند. در همین راستا در چند روز گذشته به بخش کودکان این بیمارستان مراجعه و با رنگ آمیزی اتاق‌های بستری و سالن آن، فضایی زیبا و شاد را که در روند بهبود و درمان کودکان موثر است خلق کردند.»
کودکان فرشته‌اند نام خیریه‌ای است که این روزها به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران سر زده و با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای ساعاتی از غم و اندوه بزرگ این کودکان می‌کاهند.

با همکاری موسسه خیریه کودکان فرشته‌اند؛
بخش کودکان بیمارستان امیرالمومنین(ع) به محیطی دوستانه و کودکانه تبدیل شد
نسخه قابل چاپ