عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

انجام ۴۱۹۶ مورد ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ همدان


رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از انجام ۴ هزار و ۱۹۶ مورد ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ همدان طی ماه گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، دکتر حبیب معصومی با اشاره به ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان همدان طی ماه گذشته، اظهار کرد: در این مدت ۲ هزار و ۸۷۶ مورد ماموریت شهری انجام و به ۳ هزار و ۷۳ بیمار امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه ۶۶۶ ماموریت تصادفی شهری به ثبت رسید که به ۷۶۸ مصدوم امدادرسانی کردیم، گفت:‌ یک هزار و ۲۲۰ مورد ماموریت جاده‌ای در این مدت گزارش شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به امدادرسانی به یک‌هزار و ۴۹۵ بیمار در ماموریت جاده‌ای، خاطرنشان کرد: از یک‌هزار و ۲۲۰ مورد ماموریت جاده‌ای ۵۰۷ مورد ماموریت تصادفی عنوان شد.

وی با بیان اینکه در حوادث جاده‌ای ۳۶۹ مصدوم تصادفی گزارش شده است، افزود: طی ماه گذشته یکصد مورد ماموریت بین مراکز انجام شد که به ۱۰۷ بیمار امدادرسانی کردیم.

دکتر معصومی با بیان اینکه از مجموع ماموریت بین مراکز ۹ مورد تصادفی بود، گفت:‌ در این ماموریت‌ها به ۹ مصدوم امدادرسانی شد.

وی از انجام ۴ هزار و ۱۹۶ ماموریت در اورژانس ۱۱۵ همدان طی ماه گذشته خبر داد و افزود: در این مدت به ۴ هزار و ۶۷۵ بیمار امدادرسانی شده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان تعداد ماموریت تصادفی را یک‌هزار و ۱۸۲ مورد عنوان کرد و گفت:‌ در مجموع به یک‌هزار و ۱۴۶ مصدوم تصادفی امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به اعزام یک‌هزار و ۵۱۰ بیمار و مصدوم به مراکز درمانی غیر تصادفی، خاطرنشان کرد: ۹۶۴ بیمار و مصدوم به مراکز درمانی تصادفی اعزام شده‌اند.

دکتر معصومی از درمان ۱۴۸ بیمار و مصدوم به صورت سرپایی (درمان در محل) خبر داد و افزود: ۸۵۳ مورد ماموریت لغو و از اعزام خودداری شد.

وی با بیان اینکه ۳ ماموریت اورژانس هوایی به ثبت رسیده است،گفت:‌ ماه گذشته سه مصدوم توسط اورژانس هوایی منتقل شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با بیان اینکه در این مدت ۴۱۶ نفر از مراکز درمانی درون استان پذیرش شدند، گفت: از تهران ۲۶ نفر پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ماه گذشته ۱۵۲ مورد مشاوره پزشکی انجام شد، بیان کرد:‌ ۲۲ مورد حوادث ویژه به ثبت رسید که ۱۱ مورد ترافیکی و ۱۱ مورد غیرترافیکی بود.