عمومی | دانشگاه یاسوج

آگهی تجدید مناقصه عمومی خرید، نصب و راه¬اندازی آسانسورهای دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج


دانشگاه یاسوج به استناد آئین ­ نامه مالی معاملاتی دانشگاه ­­ ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور، خرید، نصب و راه ­اندازی آسانسورهای دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج با مشخصات ذیل را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله­ ای واگذار نماید.

۱- عنوان مناقصه: خرید، نصب و راه ­اندازی آسانسورهای دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج

۲- محل اجرای کار: یاسوج، دانشگاه یاسوج، دانشکده منابع طبیعی

۳- مدت اجرای کار: ۳۵ روز

۴- نوع قرارداد: خرید، نصب و راه ­اندازی آسانسورهای دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج

۵- محل تامین اعتبار: اعتبارات تملک دارایی سرمایه ­ای در قالب اسناد خزانه اسلامی به سررسید ۲۰/۰۸/۱۳۹۸

از کلیه شرکت­های واجد صلاحیت که دارای پرونده طراحی، نصب و مونتاژ آسانسور (دارای اعتبار) از طرف سازمان صنعت و معدن و تجارت و مراجع ذیصلاح و ثبت شده در سامانه مدیریت بازرسی آسانسورهای کشور باشند دعوت می­ گردد از روز سه­ شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ با ارایه یک فقره فیش واریزی به مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به حساب ۷۸۷۵۹۴۰۲۶۴ بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به واحد قراردادها (فرهاد کریمی) مراجعه و اسناد و مدارک مناقصه را دریافت و از روز پنجشنبه مورخ ۲۵/۰۵/۱۳۹۷ لغایت روز سه­شنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۳۹۷ ساعت ۱۲مدارک و مستندات خود را در سه پاکت دربسته و لاک و مهر شده به شرح ماده ۱۱ این آگهی تحویل و رسید دریافت نمایند.

۶- متقاضیان می ­بایست مبلغی معادل ۱۰ درصد مبلغ پیشنهادی ضمانت­نامه معتبر بانکی به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت الف ارایه نمایند.

۷- پس از دریافت اسناد و ثبت اسم شرکت در لیست مناقصه­ گران در صورت عدم تمایل به شرکت برای مناقصه می ­بایست مراتب را تا ساعت ۱۲ وقت اداری مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ به دستگاه مناقصه گزار کتباً اطلاع دهند.

۸- زمان بازگشایی پاکت­های پیشنهاددهندگان در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ در دفتر معاونت اداری و مالی می ­باشد.

۹- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات بر اساس مفاد آیین­ نامه مالی و معاملاتی دانشگاه مختار می­ باشد.

۱۰- متقاضیان باید به صورت کتبی اعلام نمایند که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب دی ماه ۱۳۳۷ نمی ­باشند(فرم پیوست).

۱۱- شرایط تکمیل پاکات مناقصه به ترتیب ذیل می­باشد:

پاکت الف- ضمانت­نامه شرکت در مناقصه

پاکت ب- حاوی مستندات و موئد توانمندی­های کاری و تخصصی مناقصه ­گر (پیمانکار) و سوابق مربوطه و اسناد و قبول پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و مستندات ممهور به مهر مناقصه ­گر و اصل شرایط عمومی و خصوصی با مهر اصل و امضای متقاضی و مناقصه­ گزار (اسناد حاضر)

پاکت ج نامه رسمی ممهور به مهر مناقصه ­گر با ذکر قیمت پیشنهادی به همراه پیش ­فاکتور دستگاه پشنهادی شامل مشخصات کامل تخصصی و فنی دستگاه با درج قیمت فروش دستگاه و انجام کلیه خدمات موضوع مناقصه بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده با اصل مهر و امضای مجاز و تعهدآور متقاضی

۱۲- هزینه­ های چاپ و آگهی­ های مربوطه در یک یا چند روزنامه و یا سایت به عهده برنده مناقصه می ­باشد. (در مواردی که مناقصه برنده ندارد یا به هر دلیل لغو و یا تجدید می­شود هزینه­ های مربوط به چاپ آگهی به عهده دانشگاه می­باشد.)

۱۳- به پیشنهادهای مخدوش و یا مشروط ترتیب اثر داده نمی­شود.

۱۴- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط آیین ­نامه مالی و معاملاتی دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی کشور می ­باشد.

۱۵- مالیات بر ارزش افزوده در صورت ارائه گواهی از سوی پیمانکار بر عهده کارفرما می­ باشد.

۱۶- مکان تحویل مدارک تکمیل شده: یاسوج، خیابان پاسداران، سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج، دفتر معاونت اداری و مالی

معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه