آگهی تجدید مناقصه عمومی خرید، نصب و راه¬اندازی آسانسورهای دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج
دانشگاه یاسوج به استناد آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور، خرید، نصب و راه اندازی آسانسورهای دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج با مشخصات ذیل را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای واگذار نماید.
۱- عنوان مناقصه: خرید، نصب و راه اندازی آسانسورهای دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج
۲- محل اجرای کار: یاسوج، دانشگاه یاسوج، دانشکده منابع طبیعی
۳- مدت اجرای کار: ۳۵ روز
۴- نوع قرارداد: خرید، نصب و راه اندازی آسانسورهای دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج
۵- محل تامین اعتبار: اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای در قالب اسناد خزانه اسلامی به سررسید ۲۰/۰۸/۱۳۹۸
از کلیه شرکتهای واجد صلاحیت که دارای پرونده طراحی، نصب و مونتاژ آسانسور (دارای اعتبار) از طرف سازمان صنعت و معدن و تجارت و مراجع ذیصلاح و ثبت شده در سامانه مدیریت بازرسی آسانسورهای کشور باشند دعوت می گردد از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ با ارایه یک فقره فیش واریزی به مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به حساب ۷۸۷۵۹۴۰۲۶۴ بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به واحد قراردادها (فرهاد کریمی) مراجعه و اسناد و مدارک مناقصه را دریافت و از روز پنجشنبه مورخ ۲۵/۰۵/۱۳۹۷ لغایت روز سهشنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۳۹۷ ساعت ۱۲مدارک و مستندات خود را در سه پاکت دربسته و لاک و مهر شده به شرح ماده ۱۱ این آگهی تحویل و رسید دریافت نمایند.
۶- متقاضیان می بایست مبلغی معادل ۱۰ درصد مبلغ پیشنهادی ضمانتنامه معتبر بانکی به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت الف ارایه نمایند.
۷- پس از دریافت اسناد و ثبت اسم شرکت در لیست مناقصه گران در صورت عدم تمایل به شرکت برای مناقصه می بایست مراتب را تا ساعت ۱۲ وقت اداری مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ به دستگاه مناقصه گزار کتباً اطلاع دهند.
۸- زمان بازگشایی پاکتهای پیشنهاددهندگان در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ در دفتر معاونت اداری و مالی می باشد.
۹- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات بر اساس مفاد آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه مختار می باشد.
۱۰- متقاضیان باید به صورت کتبی اعلام نمایند که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب دی ماه ۱۳۳۷ نمی باشند(فرم پیوست).
۱۱- شرایط تکمیل پاکات مناقصه به ترتیب ذیل میباشد:
پاکت الف- ضمانتنامه شرکت در مناقصه
پاکت ب- حاوی مستندات و موئد توانمندیهای کاری و تخصصی مناقصه گر (پیمانکار) و سوابق مربوطه و اسناد و قبول پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و مستندات ممهور به مهر مناقصه گر و اصل شرایط عمومی و خصوصی با مهر اصل و امضای متقاضی و مناقصه گزار (اسناد حاضر)
پاکت ج – نامه رسمی ممهور به مهر مناقصه گر با ذکر قیمت پیشنهادی به همراه پیش فاکتور دستگاه پشنهادی شامل مشخصات کامل تخصصی و فنی دستگاه با درج قیمت فروش دستگاه و انجام کلیه خدمات موضوع مناقصه بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده با اصل مهر و امضای مجاز و تعهدآور متقاضی
۱۲- هزینه های چاپ و آگهی های مربوطه در یک یا چند روزنامه و یا سایت به عهده برنده مناقصه می باشد. (در مواردی که مناقصه برنده ندارد یا به هر دلیل لغو و یا تجدید میشود هزینه های مربوط به چاپ آگهی به عهده دانشگاه میباشد.)
۱۳- به پیشنهادهای مخدوش و یا مشروط ترتیب اثر داده نمیشود.
۱۴- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور می باشد.
۱۵- مالیات بر ارزش افزوده در صورت ارائه گواهی از سوی پیمانکار بر عهده کارفرما می باشد.
۱۶- مکان تحویل مدارک تکمیل شده: یاسوج، خیابان پاسداران، سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج، دفتر معاونت اداری و مالی
معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه