عمومی | پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری

حضور معاونت فناوری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه الکامپ

.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، این معاونت با حضور در سالن ملل (سالن شماره ۵) نمایشگاه بین المللی تهران، غرفه خود را در اختیار مرکز نوآوری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و استارت آپ های فعال در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری که تحت حمایت و تسهیلگری این مرکز هستند، قرار داد.
گفتنی است؛ در روز افتتاحیه سید محمد بهشتی شیرازی ریاست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و سید احمد محیط طباطبایی، مشاور رییس پژوهشگاه و معاونین پژوهشگاه از نمایشگاه و غرفه این معاونت بازدید کردند.
در طول این رویداد نیز مسئولین و نمایندگان دیگر دستگاه ها از جمله معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری، نمایندگان مراکز رشد، نوآوری و شتاب دهنده ها و پارک های علم و فناوری، نهادها و سازمان های خواستار همکاری با پژوهشگاه، معاونت و مرکز نوآوری پژوهشگاه، نهادها و مراکز ارائه دهنده خدمات به معاونت و استارت آپ های فعال در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، افراد و گروه های دارای ایده و یا استارت آپ های فعال در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از این غرفه بازدید کردند.
در مجموع قریب به سه هزار بازدید کنند در طی چهار روز از این غرفه بازدید و نزدیک به دویست و پنجاه فرم مشارکت توسط مخاطبین تکمیل شد.
همچنین جمعی از اصحاب رسانه و سرمایه گذاران تمایل و اشتیاق خود را به این رویداد نشان دادند و در زمینه همکاری با پژوهشگاه، معاونت فناوری و کاربردی سازی و مرکز نوآوری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ابراز تمایل کردند.
نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه شدهو فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.