عمومی | دانشگاه شیراز

پایان مسابقات بدمینتون المپیاد دانشجویان پسر کشور در دانشگاه شیراز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شیراز، مسابقات بدمینتون چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور با معرفی برترین ها در شیراز به پایان رسید.
بدمینتون دوبل
سرپرست مسابقات بدمینتون پسران دانشجوی کشور گفت: در بخش دوبل این مسابقات، علی شاه حسینی و سهیل بیگلری از تهران اول شدند، عرفان جوینده و صادق وقار از گیلان بر سکوی دوم ایستادند.
آقای مرتضی مداحی افزود: علیرضا صنعتی و محمد امینی از صنعتی اصفهان همچنین حامد اعلمی و الیاس قمری از فردوسی مشهد، به طور مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.
وی گفت: سپهر خلیل الرحمن و کیانوش ملک زاده از اصفهان نیز در جایگاه پنجم این مسابقات قرار گرفتند.
بدمینتون انفرادی
سرپرست مسابقات بدمینتون پسران دانشجوی کشور گفت: در بخش انفرادی مسابقات بدمینتون، محمد یوسفی از تربیت مدرس اول شد، محمد طاهر زاده از فردوسی مشهد به مقام دوم رسید و علیرضا فغفوری و محمدامین محمد جانی به ترتیب از زنجان و جندی شاپور به صورت مشترک به مدال برنز دست یافتند.
آقای مرتضی مداحی افزود: عنوان پنجم مسابقات به محمد علی فقیه خراسانی از دانشگاه یزد و عنوان ششم به پویا احمدخانی از صنعتی امیرکبیر رسید.
بدمینتون تیمی
سرپرست مسابقات بدمینتون دانشجویان پسر کشور گفت: در پایان مسابقات که با حضور ۳۳ تیم برگزار شد، تیم تهران توانست به مقام نخست دست یابد.
آقای مرتضی مداحی افزود: تیم فردوسی مشهد به مقام دوم رسید و تیم های زنجان و گیلان به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.
وی گفت: تیم رازی کرمانشاه جایگاه پنجم این مسابقات را به خود اختصاص داد و صنعتی امیرکبیر به عنوان ششم دست یافت.
مسابقات بدمینتون دانشجویان پسر در ۴ گروه به مدت ۵ روز برگزار شد و ۱۱۹ ورزشکار از تیم های دانشگاهی شیراز، ارومیه، رازی کرمانشاه، تهران، شهید چمران اهواز، گیلان، اراک، ملایر، صنعتی شاهرود، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، زنجان، تربیت دبیرشهید رجایی و فنی حرفه ای شهید چمران کرمان حضور داشتند.
این مسابقات به صورت تیمی، انفرادی و دوبل دانشگاهی برگزار شد که در بخش انفرادی و دوبل بازی ها به صورت حذفی و در بخش تیمی در مرحله نخست دوره ای و در مرحله دوم حذفی بود.
عکس های بیشتر مرتبط با این خبر در آرشیو الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه شیراز موجود است.
http://gallery.shirazu.ac.ir