عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

پیام تبریک دکتر دانایی سرپرست دانشگاه به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک دکتر دانایی سرپرست دانشگاه به مناسبت روز خبرنگار

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ؛ به مناسبت روز خبرنگار، دکتر دانایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیام تبریکی این روز را به اساتید، همکاران و دانشجویان محترم این حوزه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

«ن والقلم و ما یسطرون»

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:۱)

هفدهم مرداد ماه، سالروز تجلیل از پیام آورانی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، با همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی، پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر داشته و با جد و جهد فراوان در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی تلاش می نمایند.

درود خداوند بر خبرنگارانی که آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حقیقت و عدالت به کار نمی‏گیرند و سلام خداوند بر خبر‏نگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و جامعه رسانه استان سمنان؛از تلاش های مستمر و صادقانه این قشر تاثیرگذار که در جهت آگاهی بخشیدن و اعتلای جامعه، خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشند قدردانی نموده و برای همه این عزیزان سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم .

دکتر دانایی

سرپرست دانشگاه