عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران عنوان کرد؛ رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی، نقطه امیدی برای دوست‌داران انقلاب

به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی به نقل از خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام علیرضا رجالی‌ تهرانی صبح امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران با قدردانی از فرصتی که برای خدمت‌رسانی به وی داده شده گفت: نقش دانشگاه در پیشرفت انقلاب اسلامی به سمت آرمان‌های خود بی‌بدیل و اساسی است.

وی افزود: باعث خوشحالی است که موضوع پرورش و تربیت در دانشگاه آزاد اسلامی اینقدر با اهمیت شده است و سخنان دکتر طهرانچی نشان‌دهنده همین موضوع مهم بود.

مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران گفت: شورایی عمل‌کردن و استفاده از نیروهای فعلی نهاد نمایندگی را در دستور قرار خواهیم داد.

رجالی تهرانی که پیش از این در دانشگاه تهران مشغول به فعالیت بوده است ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان برای پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی موفق باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام محمد محمدیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، روسای واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران دانشگاهی در مسجد جامع نور ولایت واقع در مجتمع دانشگاهی امام خمینی (ره) واحد تهران مرکزی این دانشگاه (سوهانک) معرفی شد.

انتهای پیام/