فراخوان صعود دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه به قله خرسنگ
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، مدیریت تربیت بدنی سومین برنامه انجمن کوهنوردی دانشگاه را با صعود دسته جمعی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی به مقصد قله خرسنگ با ارتفاع ۴ هزار و یکصد متری برگزار می کند.
این برنامه روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه ۹۷ برگزار و زمان حرکت ساعت ۵:۳۰ صبح از مقابل درب اصلی مجتمع کوی علوم پزشکی تهران خواهد بود.
همچنین علاقمندان به ورزش کوهنوردی به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در صعودها، می توانند در کلاس تئوری کوهپیمایی مقدماتی با حضور مربیان فدراسیون روز سه شنبه ۱۶ مرداد ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در سالن شورای معاونت دانشجویی واقع در خیابان قدس، نبش کوچه فردانش، پلاک ۲۱، طبقه اول شرکت کنند.
مهلت ثبت نام برای شرکت در برنامه صعود به قله خرسنگ را تا پایان ساعت اداری روز سه شنبه ۱۶ مرداد ماه تعیین و علاقمندان میتوانند برای ثبتنام و یا کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت تربیت بدنی به شماره تلفن ۸۶۰۱۳۴۹۴ تماس برقرار کنند.
توضیح اینکه، ثبت نام کنندگان در روز صعود می بایست کفش مناسب، کوله پشتی، بطری آب، کلاه آفتاب گیر، عینک آفتابی و تغذیه به همراه داشته باشند.