عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

وب دا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی فرا رسیدن ۱۷ مرداد ، روز خبرنگار را به تمامی فعالین این عرصه تبریک گفت.
به گزارش وب دا؛ دکتر ارسلان خالدی فر، خبر و خبر رسانی را مصداق بارز امانت، مسئولیت،‌ تعهد و دلسوزی دانست و افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و خدمت رسانی در اقصی نقاط استان و دور افتاده ترین روستاها وام دار افرادی است که با تعهد سازمانی و مسئولیت پذیری تلاش کرده اند تا این دستاوردها را در پیشگاه مردم و افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.
وی ضمن تقدیر از تمامی کسانی که در راه مسئولیت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم تلاش می نمایند برای تمامی فعالین این عرصه آرزوی صحت و سلامتی و توفیق روز افزون نمود.
گفتنی است، در تقویم شمسی ۱۷ مرداد به‎خاطر شهادت محمود صارمی شهید عرصه خبر به‎عنوان روز خبرنگار نام نهاده شده است.