عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

بازدید سرزده معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از خوابگاه دخترانه فاطمیه + عکس


معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی استان به همراه مدیر دانشجویی این معاونت به صورت سرزده از خوابگاه دخترانه فاطمیه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه، دکتر جمشید محمدی گفت: با توجه به لزوم تعمیرات، بررسی میزان آسیب وارده به ساختمان این خوابگاه در زمان زلزله های اخیر ضرورت می یابد.

وی با بیان اینکه این تعمیرات در جهت ارتقا سطح خدمات رفاهی دانشجویان صورت می گیرد، ادامه داد: تجهیز و تعمیر خوابگاه های امام رضا(ع)، امام حسن(ع)، فاطمیه و گلستان از اولویت های کاری این معاونت محسوب می شود.

دکتر محمدی تصریح کرد: فراهم کردن شرایطی آرام که در آن دانشجویان بتوانند بدور از هرنوع نگرانی به تحصیل بپردازند بسیار حائز اهمیت است و تلاش ما آماده سازی مطلوبترین شرایط برای آنان است.

در ادامه این بازدید، مدیر دانشجویی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، نیز ابراز داشت: ترمیم ساختمان خوابگاه ها، سم پاشی، نصب تانکر های آب و تعمیر لوله های آب  و تعمیر وسایل سرمایشی و گرمایشی از مجموعه فعالیت های در دست اجرا تا پایان شهریور ماه سال جاری است.

وحید محمد حسینی افزود: پیگیری امکانات رفاهی، افزودن سالن های ورزشی به فضاهای فیزیکی ورزشی، بررسی و کنترل کیفیت غذاهای سلف سرویس دانشجویی و استفاده از ظرفیت خیرین در جهت بهبود امکانات رفاهی از برنامه های در دست اقدام در سال جاری است.

وی در پایان تاکید کرد: همکاری تمامی دانشجویان با معاونت فرهنگی در جهت رعایت نظافت و حفظ  خوابگاه ها امری اساسی به منظور جلوگیری از بروز مشکلات و تعمیر و تجهیز خوابگاه ها است.۱۴۲-۶