ششمین جلسه کمیته دارو، تجهیزات و لوازم پزشکی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، این جلسه روز چهارشنبه دهم مرداد ۹۷با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه، دکتر محمدرضا رویینی، رئیس داروخانههای بیمارستانی دانشگاه، برخی از مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو، مجموعه داروخانههای بیمارستانی، بیمارستانهای امیراعلم و فارابی و نیز نماینده مدیریت آمار و فناوری دانشگاه در محل سالن شورا معاونت غذا و دارو برگزار شد.
درابتدای این جلسه دکتر حاجی محمودی به پیگیری مصوبات جلسه گذشته در خصوص چگونگی استفاده از ظرفیت استریل مجدد تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها پرداخت و آمار مصرف تجهیزات مشمول دستورالعمل فرآوری مجدد و نحوه عملکرد فعلی بیمارستانها در خصوص این اقلام توسط دکتر حاجی محمودی ارائه شد و تک تک اقلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه گزارشی از تغییرات فروش بیمه ای دارو و تجهیزات مجموعه داروخانه های بیمارستانی در ماههای مشابه ابتدایی سالهای ۹۶ و ۹۷ به تفکیک نوع بیمه ها و همچنین گزارش مصرف اقلام هتلینگ به تفکیک بخش ها و بیمارستانها نیز توسط دکتر فرزادنژاد ارائه شد.