عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری اولین نشست هم اندیشی با اساتید پیشکسوت در خانه استاد مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، در این جلسه که با حضور تعدادی از اساتید پیشکسوت مجتمع بیمارستانی امام خمینی روز چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷ در خانه استاد این مرکز برگزار شد، ابتدا دکتر رئیس کرمی، معاون امور دانشگاهی مجتمع ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: اساس تشکیل این جلسه که اولین گردهمایی پس از افتتاح خانه استاد این مرکز محسوب می شود، استفاده از نظرات و تجربیات ارزشمند شما در راستای حفظ و توسعه ارتباط با اساتیدی است که تمایل به ارتباط با این مرکز را دارند.
وی افزود: امیدواریم که این حضور تداوم داشته باشد و باعث آغاز حرکتهای ملی برای بهبود وضعیت بیمارستان شود.
در ادامه دکتر جعفریان، رئیس بخش پیوند کبد مجتمع ضمن ابراز خرسندی از حضور تعدادی از اساتید پیشکسوت در این جلسه گفت: امیدوارم این جلسه فتح بابی برای خدمت‌رسانی به همکاران پیشکسوت طبق یک برنامه مدون باشد و نتیجه این گردهمایی به ارتقای دانشگاه منجر شود.
وی یادآور شد تمام کسانی است که در این مجموعه تحصیل و یا خدمت کرده‌اند به دانشگاه و بیمارستان تعلق‌خاطر دارند و ادامه این گردهمایی زمینه انتقال تجربیات ارزنده اساتید به نسل بعد را فراهم می‌سازد.
دکتر رزم پا، مسئول دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان مجتمع نیز یکی از رسالات این دفتر را که استاد بهادری بر آن تاکید بسیار دارد استفاده از نظرات اساتید پیشکسوت برای جلب مشارکت و همکاری ایشان است.
در ادامه جلسه اساتید پیشکسوت در خصوص سابقه همکاری و نحوه بازنشستگی خود مطالبی را ارائه و برای همکاری مجدد با بیمارستان اعلام آمادگی کردند.
دکتر رستمیان، معاون اجتماعی فرهنگی دانشگاه نیز ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به مدعوین گفت: امروز من برای پاسخ به حضور شما عزیزان در این جلسه هستم و از اینکه با همه دغدغه‌هایتان در کنار ما هستید نشان از وجود آمادگی همکاری شما با بیمارستان است. امروز دانشگاه به کمک همه دوستان خود از همه جناح‌ها نیاز دارند و باب فعالیت به‌صورت نهادهای مردمی در حوزه معاونت اجتماعی به روی همه داوطلبان باز است.
دکتر گتمیری، قائم‌مقام دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه نیز حضور مجدد اساتید پیشکسوت در این مجتمع را یک اتفاق نیک برشمرد و در ادامه ضمن ابراز خرسندی از برخورد صمیمانه حاضرین در جلسه افزود: بهانه تشکیل این جلسه، تقویت دوستی‌ها و صمیمت ها و ایجاد زمینه همکاری جدید با عزیزان پیشکسوت است.
در پایان این جلسه دکتر جعفریان در جمع‌بندی مطالب ارائه‌شده گفت: مطالبی که مطرح شد را در دو گروه می‌توان دسته‌بندی کرد. دسته اول که مربوط به ایرادات و مسائل اداری در دانشگاه ازجمله روند و ضوابط بازنشستگی و چالش‌های پس‌ازآن است که در صورت نیاز به اصلاحات و تغییرات، باید در آئین‌نامه اعمال شود و در این مسیر می‌توان مطالب عنوان‌شده را جمع‌بندی کرده و به‌عنوان بازخوردی از نظرات پیشکسوتان در خصوص فرایند اجرای آئین‌نامه‌های مربوطه به مسئولان ذی‌ربط ارائه کرد.
وی افزود: دسته دوم مسائل مطروحه در خصوص نحوه حضور مجدد و زمینه‌های همکاری اساتید با بیمارستان است که می‌تواند در قالب موضوعات آموزشی، اخلاق حرفه‌ای، تاریخ شفاهی و ... به اجرا درآید که خانه استاد این مرکز و دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان آمادگی لازم برای همکاری با پیشکسوتان علوم پزشکی را دارد.