عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

قدردانی مدیر بیمارستان آرش از پرسنل نیروی انتظامی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان آرش، دکتر امینی، مدیر بیمارستان آرش طی مراسمی ضمن قدردانی از پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی، از پلیس بیمارستان، ستوان، مهدی ساسانی، در خدمت رسانی به مراجعین و ارتقاء امنیت پایدار در این مرکز قدردانی کرد و گفت: انجام خدمت صادقانه و احساس مسئولیت از توفیقات الهی است که باید همواره شکرگزار آن باشیم و براین توفیق بر خود ببالیم، بدینوسیله مراتب قدردانی خود، از حس همکاری جنابعالی در برقراری نظم و امنیت در بیمارستان بانوان آرش قدردانی نموده و توفیق روز افزون الهی را برای شما و خانواده محترمتان مسئلت می نمایم.
عکاس: رحیمه عظیمی
خبرنگار: زهرانخستین